IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

We gaan voor makkelijk, maar smakelijk! We hebben twee kids van drie aan tafel (ook die van mijn zus) dus lang tafelen zal het ook niet worden. Die overklare produkten van de AH lijken me wel wat!

Wat wilde je vroeger worden?

Groetjes,
Karin

PS: Hebben jullie ook wel eens als jullie de vorige vragen lezen bij dit spelletje dat je denkt: "Oooh, die had ik willen beantwoorden?!?"

kapster,en ben het ook geweest.

kaatje welke had je willen beantwoorden dan??
volgende vraag;
hoe was je bevalling?

aangezien ik er zo tegenop zag, de bevalling natuurlijk niet de baby, viel het me echt 100% mee (ook al moest ik na twee uur persen toch nog de auto in en naar het ziekenhuis, waar mijn mannetje er binnen twee weeen was :-s

hollandse kost of lekker een italiaanse pasta??

sorry maar daar kan ik niet tussen kiezen allebij even lekker..

gaan jullie zo af en toenog wel eens stappen??

Dat is nu al heel lang geleden...Eerst 9 maanden zwanger, nu al 5 maanden bv en bijkomende gebroken nachten, dus nee al heel lang niet weeste stappen. Eind januarie gaan we 3 dagen naar New Castle, en dan zullen we op de boot wel een barretje opzoeken..Heb ondertussen wel zin in beetje bar hangen en bijbehorend glaasje haha..
Woon je in een stad of een dorp en waarom? (woon zelf in een stad, maar we zijn hard op zoek naar een huis in een omliggend dorp,,)

Hoi,

wij wonen in Assen en dat is officieel een stad. De hoofdstad van Drenthe zelfs, maar aangezien we eigenlijk uit Vlaardingen komen vind ik Assen echt een dorp. Iedereen kent elkaar....

Waarom wilde je kinderen?

Ik ben altijd veel in aanraking gekomen met jonge kinderen (ben bijvoorbeeld au-pair geweest). Ik vind kinderen geweldig. Ik vind het prachtig om te zien hoe puur ze zijn, hoe dicht ze nog bij hun gevoel staan en hoe ze zich ontwikkelen. Het leek me geweldig om dat ook te mogen meemaken met een kindje van mezelf! Gelukkig dacht mijn man er ook zo over. En ik moet zeggen dat ik ook dagelijks geniet van de kindjes die we nu hebben. Precies van die dingen waar ik bij andere kindjes ook zo van genoot.

En nu mijn vraag:
Wat is je grootste miskoop ooit en waarom?

Groetjes,
Karin

mn grootste miskoop moet toch iets van kleding geweest zijn.
Ik heb een ENORM gat in mn hand en tja dan gaat het nog weleens mis!
Ik moet dat gat in 2008 echt dicht laten maken hihi!

Kom ik op de volgende vraag;
Plastische chirurgie of niet?
Zo ja wat dan? (ik dus mn hand )

Terug
Bovenaan