IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

absoluut niet dus. In een gezond lichaam laat ik niet snijden.

volgende vraag:

hoeveel kinderen wil je?

Ik heb altijd veel kinderewn gewild, maar ik ben nu 35 dus het zullen er niet zoveel worden.
We hebben n u een zoon en we willen graag nog een kindje
(maar nu even niet)

Vraag:
Hoe voenden je ouders het om opa en oma te worden?

Das een een leuke vraag oké komt ie:

Mijn moeder geloofde het eerst niet, en moest er wennen aan het idee om oma te worden haha! Maar uiteraard harstikke blij en trots!!
Mijn stiefvader was helemaal blij!
Mijn vader zn 1ste reactie was: waar ben je aan begonnen, maar is ook harstikke trots (heeft zelfs een foto op posterformaat laten maken van Dylano.
Mijn stiefmoeder vind het ook helemaal geweldig.

Mijn schoonouders vinden het ook wel leuk, maar het is niet bijzonder meer voor hun.
Dylano is nl. hun 6de kleinkind.
Wel hun 2de kleinzoon trouwens.

Hmm... een andere vraag...........................................

Hoe ligt bij jullie het bestek in de la? (bijv vorken links, lepels int midden en messen rechts). Zo is het bij ons.

ha ha Debby, wat een vraag!!! Hi hi!!!

Maar goed:

kinderbestek       lepels         vorken       Messen     grote (vlees)messen

schilmesjes en dunschillers

opscheplepels    

en rechts van de bestekbak heb ik nog wat ruimte en daar ligt de blikopener, kurkentrekker en scharen en andere rommeltjes

Kan jij altijd alles in één keer terug vinden?

Nou...dat terugvinden ging voor de zwangerschap echt heeeel goed. Ik moet zeggen dat ik nu geregeld iets kwijt ben....maar ik laat niet m'n kind op de achterbank staan ofzo.....

Nieuwe vraag.....hmmmm.....denk denk

denken jullie al aan een broertje of zusje voor de kleine??

Haha!! Leuk dat je erover begint!!

Jaaa... wij denken zeker aan een broertje of zusje voor Dylano.
Sterker nog, ik ben 1,5 geleden terug gestopt met de pil!

Strijken jullie al de was?

Hoi Debby,

1,5 wat ???

En een antwoord op je vraag; toen ik zwanger was van de oudste streek ik alles tot de sokken en ons ondergoed aan toe. Na de bevalling werd dat minder. Na de geboorte van de tweede werd dat nog minder en nu Stijn er is  stijk ik alleen de overkleding, de theedoeken, vaatdoeken, zakdoeken natuurlijk de tafellakens en placemets. En natuurlijk het beddegoed van Stijn wordt gestreken. O ja de kussenslopen strijk ik ook en ik was eens in de maand het gordijn bij de achterdeur (tip hang daar nooit een créme gordijn op) en die strijk ik ook.

Volgende vraag:

geef je je kind(eren) een bepaald geloof mee?

Ja, onze kindjes worden katholiek opgevoed. Dat wil zeggen, we laten ze dopen en ze doen straks hun eerste communie. Ze zullen ook naar een katholieke basisschool gaan, maar dat is vooral omdat die school het dichtste bij huis is.
Ik ben zelf ook katholiek opgevoed en voel me erg prettig bij de rituelen die bij dit geloof horen. Ik ben echt niet iedere week (vaak zelfs niet iedere maand) in de kerk. Maar zoals we nu met advent naar de kerst toeleven, vind ik heel bijzonder.
Wel krijgen de kinderen de ruimte om naar andere geloven te kijken. Of om te besluiten om 'niks' te geloven. Daar zijn ze vrij in.

En een nieuwe vraag:
Roddel je wel eens?

Groetjes,
Karin

Terug
Bovenaan