Ik ben 21, te jong om moeder te worden?

hoi hoi
nou ik was ook 21 hoor toen ik mijn oudste kreeg.ik ben ook geen cariieretype en ik was er ook klaar voor.het is wel heel erg leuk hoor jong moeder zijn.mijn dochter is nu 10 en ik vindt het heerlijk om met haar te stadten en we gaan elk jaar samen naar de huishoudbeurs.dus ik zou zeggen ga ervoor.
liefs sil

heb ook al paar keer gehad dat ze me vroegen of ik het wilde houden
kan ik kwaad om worden, ja tuurlijk wil ik het houden anders zou ik niet stoppen met de pil en er super blij mee zijn.

Hallo...

Ja denk je? Ik bedoel dan, om al aan foliumzuur te beginnen? Ik vind het wel een beetje eng, weet ook niet waarom. Mijn vriend vind het maar nix, hij zegt dat je zo ook wel een gezond kind kan krijgen... maar ik sta er zelf opzich wel positief tegenover hoor.. om foliumzuur te gaan slikken.. maarja mijn vriend en ik moeten het daar wel over eens zijn natuurlijk!!! Zijn er meer mensen die foliumzuur slikken? of geslikt hebben?

Groetjes José

lees dit maar even:

Idd...zouden alle doktoren en apothekers het foliumzuur moeten sponseren en moeten uitleggen wat het inhoud en waarvoor je het moet slikken...

We zouden ons niet moeten afvragen waarom, slik ik het....

Een teveel aan foliumzuur plas je uit, het is niet ongezond voor ons....dus dat we het slikken is alleen maar goed!!!!!

Ook raad ik aan om er niet mee te stoppen als het zwanger worden wat langer duurt dan gehoopt, gepland, of wat er in de boeken staat.

Foliumzuur,  verkleint de kans op een open ruggetje aanzienlijk, helaas weten mensen jammer genoeg niet altijd, dat je minimaal 4 weken voor je van de anticonceptie afgaat al foliumzuur moet gaan slikken...

Dan zeggen mensen wel, toen ik wist dat ik zwanger was...ben ik gelijk gaan slikken...heel mooi natuurlijk voor die weken die volgen...maar helaas was ik ook 1 van hun....

Ons dochtertje is op 18 november 2006 geboren en overleden aan de gevolgen van Spina Bifida (open ruggetje) en ik ben begonnen met foliumzuur slikken toen ik wist dat ik zwanger was....en toen was ik al 5 weken en 4 dagen zwanger...

Helaas was het kwaad toen al geschied....een open ruggetje ontstaat in week 3 van de zwangerschap, dus dan weet je nog niet dat je zwangerbent....

Het is geen garantie dat als je het slikt dat het je niet overkomt, maar zoals ik eerder schreef, het verkleint de kans wel aanzienlijk...

DUS MEIDEN AUB ZORG DUS DAT JE FOLIUMZUUR SLIKT 4 WEKEN VOOR DAT JE BEGINT OM PROBEREN ZWANGER TE WORDEN

Wat vreselijk dat je dochtertje overleden is. Dat lijkt me echt het ergste wat je kan overkomen, het verliesen van je kind. Bedankt voor je uitgebreide voorlichting over het gebruik van foliumzuur! Ik denk dat ik het maandag maar direct op ga halen... nu ik jou verhaal gelezen heb, ben ik er toch weer anders over gaan denken. Bedankt hoor..!

groetjes José

Trouwens nog even een vraagje... misschien dat iemand het weet.

ik met mn vragen...

Ik ben nu 1 maand geleden gestopt met de pil, en ben op 19 maart ongesteld geworden er zaten precies 28 dagen van ongesteld worden (een maand terug) tot ongesteld worden (19 maart).

Het is inmiddels de 24e en ik blijf een beetje bloed verliesen (heel licht rose), dit komt vast omdat mijn cycles het nu zonder de pil moet regelen (zelf moet doen). Het zal  wel heel normaal zijn,  maar nu ik dus telkens wat bloed blijf verliesen betekend het toch dat je baarmoeder nog "pot dicht" zit? En er dus geen enkele kans is om zwanger te raken? Is dat zo?

Het zal me wel niet snel genoeg gaan hahahaha... ooo vreselijk. Ik ben echt zo druk in mijn hoofd. Herkend iemand dit ook? Ik kan eigenlijk met niets anders bezig zijn... ik wil te snel.

leuk die emoticons!

Groetjes José  

Terug
Bovenaan