Ik ben 21, te jong om moeder te worden?

hoihoi
tja wat is te jong. ik vind het wel heel belangrijk dat je alles een beetje op orde hebt. een huis om in te wonen (met ruimte voor de kleine) en natuurlijk een inkomen waar je goed van rond kan komen. ik vind dat je dat wel verplicht bent aan je kindje. je moet wel een toekomst kunnen bieden
sommige kunnen(willen) dit pas als ze rond de 30 zijn, maar als je alles al een beetje op orde hebt met je 20ste waarom niet.

nog iets anders. als je echt graag eerst wil trouwen kan je dat ook voor 9 uur doen bij de meeste gemeenten is het dat (bijna) gratis. het feest kan altijd nog. maar het hoeft natuurlijk niet als je vriend het kind maar wel op tijd erkent anders kan je daar later last mee krijgen (vooral als vader zijnde)

en o ja. als je een toch een multi vitamine wil (zit ook foliumzuur in) kan je die ook gewoon bij de kruidvat halen,eigen merk. is maar een paar euro en is net zo goed. je hebt speciale multi voor vrouwen die zwanger zijn of willen worden.

nou veel succes

groetjes happydays
(over 2 weken trouwen en dan gaan we ervoor )

Hoi allemaal,

Ik word over een maandje 20 en wij willen na de zomer gaan beginnen..
Mijn ouders vinden het allemaal geweldig, mijn vader die is ook nogal ziek geweest dus dit zou eindelijk een lichtpuntje in hun leven zijn. Het scheelt misschien ook wel dat mijn ouders zelf ook 21 en 24 waren toen de eerste kwam.

Mijn schoonmoeder vind het allemaal maar niks. Zelf was ze net zo oud als mij, maar ze wilt het liefste pas over 5 jaar voor de 2de keer oma worden. (Ze heeft nual een kleinkind, en de moeder van het kind, mijn schoonzus dus, was ook 20/21 toen ze zwanger was)

Ik heb daar dus gewoon scheit aan, ik bepaal zelf wanneer ik moeder word en niet andersom. Alleen merk ik wel, dat ze wel mijn vriend hiermee beinvloed, en dit is wel wat minder!!!

Succes allemaal met het zwanger worden!
Groetjes Maaike

Terug
Bovenaan