Ik ben 31 en ga voor de derde....wie ook???

he pupedupke

Wat lief van je dat je nog op t zwanger worden forum meeleest....

Ik ben idd heel benieuwd hoe het zal zijn met drie.
De zwangerschap met al twee kids, hoe is dat??
Jouw meiden zijn al groot zij hebben natuurlijk helemaal zin in een kleine baby. Alhoewel ik kan me ook voorstellen dat ze het op die leeftijd ook wel weer moeilijk vinden.

En weet je al of de derde ook weer een meisje gaat worden, het is de  man die het geslacht bepaald toch dus misschien dit keer een zoontje....

Ik ben ook heel benieuwd hoe mijn gezin eruit komt te zien. Krijg ik een echt jongens gezin of toch 1 meisje erbij (ik heb al twee jongens) het maakt mijzelf niet veel uit. ik denk dat het voor de mannetjes wel leuk zou zijn als er een broertje bijkomt. Lijkt me voor hun echt gaaf onder elkaar. Ik ben wel van de meiden dingen...dus alle is welkom!!! NATUURLIJK

Hou ons op de hoogte, kunnen we vast dromen over hoe het zal zijn met drie

kus Anne Robe

Hoi allemaal.....

Het heeft even geduurd maar daar ben ik weer.
Druk gehad met van alles en niks!

Julian is nog steeds niet de oude....de longontsteking is
nog niet weg helaas.
Hij heeft nu tabletten gekregen, 2xdaags 3 tabletten.
Tot nu toe gaat het erin!!!

Ik ben ook heel benieuwd hoe het zou zijn om drie kids te hebben.
Is het veel zwaarder, drukker......

Mijn omgeving denkt dat ik een 3de wil om een meid, maar dat is   niet
zo! Ik denk idd dat het voor de jongens net zo leuk is om
een broertje te krijgen!
Het maakt me echt niks uit, maar een meisje is ook errug welkom
Lekker tutten en frutten daar hou ik wel van!

Morgen(zaterdag) mijn NOD spannend!!!!!!!!!!

Gr. Natasja  

he Natasja

Wat rot voor je dat de longontsteking bij Julian nog niet weg is (lijkt me echt een zorg), had je al gelezen dat mijn oudtse (waarvan hij bijna even oud is als jouw zoon) ook Julian heet!!! Leuke naam he...

Maar goed ik heb dus precies hetzelfde als jij, de omgeving denk snel voor je en denken precies te weten wat jij wil. Zijn ook zo brutaal om gewoon maar voor ons te denken af en toe. Ze dachten dus ook dat ik alleen heel graag een meisje zou willen hebben, tuurlijk zou dat super zijn maar een broertje voor die mannen vah mij zou ik net zo gaaf vinden.....alsof je daarvoor een kind neemt!!

Jij al zaterdag je NOD.....was je nu voor de eerste maand bezig. Sorry ben t soms even helemaal kwijt over hoe het hier ook al weer zat...

Ben heel benieuwd groetjes van AnneRobe

Hoi Hoi

Natasja wat vervelend nu dat je zoontje nog steeds niet beter is. Hoop wel dat hij nu wel snel gaat opknappen.
Jeetje morgen al je NOD en en hoe voel je je heb je al last van zwangerschapskwaaltjes of heb je het idee dat je ongi gaat worden.

Annerobe en heb je inmiddels al je ei gehad. En zit jij nu ook op het vervelende wachtbankje.

Bij ons weet ook bijna iedereen dat er bij ons in een derde gewild is vooral na de bbz en miskraam. Maar toch hebben we ook wel tussen neus en lippen door gezegd dat we niet meer willen na die elendigheid. Voor velen zou het misschien toch nog een verrassing worden mocht ik toch nog zwanger rakan.

Nou volgende week vrijdag is mijn NOD begin nu wat last te krijgen van lichtelijke steekjes in de buik en mijn broek zit niet zo heel lekker (heupbroek) vooral als ik zit. Maar goed moet nog zeker een dik week wachten.

Liefs Sharine

He sharine

Tja ik moet ook nog meer dan een week wachten hoor, heb wel van die testen besteld waarbij je eerder kan testen maar goed ik schreef hier al dat ik dat vooral heb besteld om de tijd een beetje door te komen.....

Ik vind het nu veel spannender dan de andere twee keren. Ik dacht bij mijn andere zwangerschappen gewoon van ik ben zwanger, nu heb ik dat niet zo....
Misschien is het dan toch niet zo.
Ik denk ook een iets hardere buik te voelen maar goed ik let er nu ook de hele tijd op. mijn vriendinnetje is net 7 weken zwanger en zij is zooooo misselijk, ik heb dat dus helemaal niet. maar goed dat was ik bij de andere twee ook niet dus dat hoef natuurlijk ook niet.

Ik zeg wel steeds als het niet zo is,  is het ook niet erg en dat vind ik ook niet maar zo op t wachtbankje vind ik vreselijk. Ik kan echt niet wachten. Ik zou het helemaal geen ram vinden als ik over een half jaar of over ene jaar pas zwanger ben maar dat onzekere gedoe ik niks voor mij. Uhhhhh voor ons allemaal denk ik...

Nou jij heel veel sterkte en Natasja ga jij morgen testen of wacht je de RDtjes nog af??

Groetjes van AnneRobe

Wij zijn hevig aan het nadenken voor een derde.
Ik ben 27 jaar en heb 2 dochters van 7 en 2. Mijn eerste komt uit mijn vorig huwelijk.
Wij hebben ook maar 3 slaapkamers. Ik denk dat wij dan de zolder moeten gaan uitbouwen voor een 4de slaapkamer.

Ann25:
Ik heb bij mijn tweede een postnatale depressie gehad. Ik was er pas na 10 maanden ongeveer een beetje vanaf. Die 10 maanden waren een hel voor mijn en mijn vriend.
Ik heb me erin verdiept en je schijnt het te kunnen voorkomen. Heb jij er ook iets voor gedaan of is het allemaal vanzelf goed gegaan? Ik wil dit echt nooit meer meemaken. Als ik weet dat ik het weer zou krijgen, zou ik er voor   kiezen om niet meer zwanger te raken.

Groetjes, Ris

Hey Natasja, zal me ff voorstellen, wordt in augstus 31 en heb twee dochters van 9 en 6 jaar  uit een eerder huwelijk. Heb sinds twee jaar een nieuwe relatie, dus we gaan voor nummer drie! Heb vandaag mijn eerste NOD.... Ga een test halen, jij ook? Hoe voel je je?

Annerobe: hey wat leuk jij ook hier!

Kortom, ga hier ook maar meekletsen geloof ik, gezellig!!

Hoi Hoi

Natasja heb je al getest of zijn de rode duivels doorgekomen. Ben zo benieuwd???

Annerobe jeetje dus jij moet nog langer wachten blegghhh ik begin nu erg ongeduldig te worden. Normaal vliegen de weken voorbij en nu sta je te wachten tot de NOD dag en die lijken me nu eeuwen te duren haha. Welke testen heb je nu besteld die je een aantal dagen voor NOD kunt gebruiken.

30 jaar welkom meid dus vandaag is je NOD dag spannend en heb je al inmiddels getest!!!!.

Nou hier zit ik nu op dag 24 en heb wat last van ongikrampjes en steekjes onderin de buik. Ze komen en ze gaan weer. Borsten beginnen ook wat gevoelig te worden sinds vanmiddag (zo beetje aan de zijkanten). Maar nog 6 ellendige dagen haha wachten.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan