Ik denk dat ik verkeerd vrij

corine,

behalve respectloos ben je ook nog eens heel dom, want je bedoelt mij. Bambi en niet jaqcy die heeft namelijk niks verkeerds gezecht in ONS topic klusbabes en ik wel. ik zei jehet  net al . dat je ogen uit je kop moest schamen en ik zei je ook al dat ik jou niet met re spect behandel als je dat zelf ook niet doet. en zo zie je maar weer. dat lezen een vak is en niet voor iedereen is weggelegd, net als zwanger worden, voor de meeste dan.

gr. Bambi

gaat lekker hier...maar heb een aantal dagen geleden ook wat problemen gehad op de andere topic... heb per ongeluk mee gelzen (wist niet dat het HUN topic was) ben maar wijs afgedropen naar een ander form JONGE MOEDERS die zwanger willen worden... Voel ik me toch meer op me gemak.... Ben ook nog zo jong......

Ja gaat ie lekker? Tjongejonge, jullie kunnen er wel wat van. En van Corine, die komt alleen maar op voor Yvon, die al eerder afgeblaft werd. Nu is er blijkbaar weer een nieuw slachtoffer. Lekker hoor om zo frustraties af te reageren. Wie respect toont kan respect verwachten dat is alles wat ik wil zeggen.

bambi over dom gesproken;LEES EVEN DE PAGINA(S)TERUG dan heb ik het wel degelijk over haar en niet jouw!!!!

hoi meissie,bedankt eindelijk iemand die weet wat ik bedoel.
bedankt voor je berichtje.

hoi linneke, je moet je er verder niks van de mensen op de vorige topic waar je geweest bent(ik snap je wel hoor)maar tenslotte is dit forum verder voor iedereen toch?er bestaat volgens mij niet zoiets als;hun topic.het is alleen aan jou of je gezellig met ze mee wil praten.vind het ook raar dat je daar dan niet welkom zou moeten zijn.
hoe meer mensen hoe gezelliger(normaal gesproken dan)he.

ik snap het wel... kwam binnen vallen zonder mezelf voor te stellen... was ook een beetje BOOS... maar goed. ik wist echt niet dat je jezelf overal moet voorstellen.. dat doe ik in het echte leven ook al zo veel... maar prima..zie ook dat hun dat ook niet doen.... het komt er op neer als ik ergens niet mee eens ben en er staat op de site reageer dan reageer ik op de tekst... er staat nergens dat ik niet mee mag lezen of mijn mening mag geven... Ik zelf heb me netjes gedragen... Toch bedankt... ik vind het leuk/fijn dat hoe meer zielen hoe mee vreugde,,,,,,, Je heb t ook helemaal gelijk... thanx...

Linneke, je bent welkom bij one2bemums als je wil, maakt niet uit welke leeftijd je bent hoor, gewoon gezellig forum met leuke en lieve meiden die over alles en nog wat willen kletsen, kijk maar wat je doet hoor, tis vrijblijvend en hoeft niet.

succes ermee, liefs sweety

Terug
Bovenaan