Ik denk dat ik verkeerd vrij

corine,

het is heel jammer maar zo gaat dat nou eenmaal in deze wereld. daar is het respect ver te zoeken, en ook van jou kant uit. jij beweert happy te respecteren laat me niet lachen. jij veroordeeld haar om dat laatste bericht van haar wat een volkomen normaal bericht is zonder verwijten.
Jij durft te beweren dat yvon liever zwanger wil worden dan happy, hoe durf je. dat zijn pas uitspraken. en aangezien jij happy's achtergrond niet weet, mag ik het je eigelijk niet verwijten he, maar je zou je ogen uit je kop moeten schamen om wat je zojuist heb geschreven.

ff voor de duidelijkheid ik laat jou dus niet in je waarden en veroordeel je dus wel om wat je net heb geschreven. kan je maar iig niet op pakken.

verders zijn we er wel klaar mee denk ik.

xxx Bambi

Hey corina,

Erg kort lontje hoor !!!! Volgens geef ik gewoon MIJN mening. Dat mag toch......en als jij het hebt over iemand respecteren, heb je zelf ook nog een hoop te leren hoor ! Hoe kan je in godsnaam zeggen dat zij waarschijnlijk liever zwanger wil worden als ik. Heb jij enig idee hoe kwetsend dit is. Ook wel eens aan gedacht dat het niet lukt en dat dat misschien een reden heeft .......

Happy

Volgens mij zijn alle voors en tegens nu wel besproken. Het komt er gewoon op neer dat dit forum er is om met elkaar te praten over zwanger worden en alles wat daarbij komt kijken. Je hebt leuke groepjes die allerlei zaken met elkaar bespreken, bijv "klusbabes, onetobemums, jan 08 stoppers etc etc.   Houd dit ook zo gezellig.

Daarnaast is iedereen vrij om bepaalde zaken in een nieuw topic te vragen, simpelweg omdat het dan de aandacht van "vrijwel" iedereen krijgt en iedereen de mogelijkheid krijgt om te reageren. Lees wel: "de mogelijkheid". Je hoeft niet te reageren. Ik heb al meerdere mensen gezien (niet alleen Yvon) die bijna elke mogelijkheid aangrijpen om een nieuw topic te openen....dan denk ik wel: 'tja... moet dat nu?' Maar ik doe er verder niets mee. Ik hoop dat ze goed geholpen kunnen worden en dat hun vragen beantwoord worden. Ik hoop ook dat de rest dit nu doet. Als je denkt dat je een vraag kan en wil beantwoorden, doe dit dan vooral (daar is het immers voor).

Ik hoop alleen wel dat anderen ook inzien dat het niet altijd nodig is om een nieuw topic te openen. Ik heb al een paar topics voorbij zien komen die over praktisch dezelfde onderwerpen gaan. Ga eerst eens snuffelen op het forum en kijk of de vraag die je hebt niet al eens besproken is. Kun je na het lezen daarvan nog niets, dan kun je nog eens vragen.

Ik hoop dat ik niemand voor het hoofd heb gestoten. We zijn hier allemaal met dezelfde reden: zwanger worden. En ik hoop ook dat we dat allemaal zo snel mogelijk worden. Succes!

Bambi dank je wel .....ik ben eerlijk gezegd nog nooit zooooo boos geweest als nu !!!!! Hoe kan je zo n uitspraak doen op een zwanger worden forum, terwijl er hier genoeg zijn met een bepaalde achtergrond waardoor ze nog niet zwanger zijn !!!!

Kusje happy

Pff ik heb niet eens alle reacties gelzen want dit is toch allmal wel heel erg zeg!

Yvon; Een baby maken kan veel vragen oproepen. Ook of je misschien na het vrijen beter wat langer kan gaan liggen. Het is niet noodzakelijk maar het kan ook geen kwaad. In de laatste ronde heb ik ook wat langer gelegen en nu ben ik wel 8 weken zwanger. Je kan er dus niets van zeggen.

Ik durf dan ook zeker te zeggen dat er meiden zijn die dus wel wat langer blijven liggen maar die hier hele rare reacties neerzetten. Kop op meiden. Iedereen heeft vragen die we bij elkaar moeten kunnen stelen.

Even een beetje respect is niets mis mee. Ik heb ook wel geleerd: Als je niets goeds te zeggen hebt, zeg dan niets.

Hoi yvon,

ff voor de duidelijkheid.

yvon je hebt alleen al in de laatste maand 6x een topic geopend met daarin vrijwel dezelfde onzekere gedachten als die je nu uitspreekt. tuurlijk is het leuk om de reacties van andere meiden te lezen. alleen in dit geval was het de emmer die deed overlopen, je zal het echt niet bewust of expres hebben gedaan, dat geloof ik namelijk niet dat iemand express een reactie uitlokt, maar het is echt een hele goede tip om wat meer te zoeken op internet voordat je gelijk weer een topic lanseert. denk er alsjeblieft over na, anders krijg je straks nog meer meiden op je dak.

verder moet je het zwanger worden zien als iets leuks, je moet de pret er van inzien. wat het ook is de voorpret op het zwanger zijn. je moet genieten. en wil je er een klein beetje meer van maken. ga dan gewoon vanaf dat  je ongie over is. om de dag klussen totaan je nieuwe nod. of zoals eerder gezecht ovu testen of temp. lees een boek. google je suf.

succes ermee.

gr. Bambi

oja HAPPY als dat zo kwetsend is waarom doe je dan zo achterlijk tegen yvon?ze is zoals ze is net als jij bent zoals jij bent,en als je zelf al weet dat het niet vanzelf sprekend is om kinderen te KRIJGEN doe dan ook niet ACHTERLIJK naar anderen waarbij het ook niet vanzelf gaat!!!!

En ennne JACQY 84 effe over respect;heb net een stukje van JOUW bij klus babes gelezen en gezien hoe jij reageert dan is dat RESPECT heeeeeel ver bij jou te zoeken!!!!

Sorry hoor maar er staan hier zestig reakties, kan je me misschien ook vertellen wat ik heb misdaan ?
Je spreekt iedere keer mij aan terwijl ik in dit hele verhaal alleen mijn eigen mening geef en er echt wel ergere reakties staan dan de mijne. Het zegt al genoeg hoe je nu reageert trouwens, laat ook maar. Iemand die zulke dingen zegt op een zwanger worden forum pffff.

Terug
Bovenaan