Ik denk dat ik verkeerd vrij

quote: rimke s reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2008 19:31:10'));

hou maar op met tellen!
Tot schrijfs en ik ga voor je duimen voor een snel wondertje!!!
Dikke kus Rimke

Oke dank je wel hoor, hoop dat het helpt!!
Groetjes aan je babes!!! doei doei!

gelukkig is de rust gekeerd daar ben ik erg blij mee,maar wil me toch nog even wat van me hart;rimke ik vind het super dat je vrede sluit hier.echt daar heb ik dus respect voor omdat je van een andere topic komt.maar vrede is echt vrede,terwijl ik lees bij jou topic dat je vindt dat ik op moet rotten(dit vind ik niet bepaald bevredigend klinken)en dan ook nog daar achter aan zeggen dat je verdere stappen gaat onder nemen en dat terwijl IK alleen maar tegen LINDA heb gezegd dat ik dacht dat we VREDE hebben gesloten.

Gelukkig meiden! Nou heb mijn eten ook op hier en ga eens tv kijken. Rimke m&m's ben ik dol op joh! Misschien straks nog haha de mijne moet ook goed groeien natuurlijk  haha.

Het vredestichten heeft gelukkig geholpen!

Nou doei doei, liefs Yvonne

Corina, voor de laatste keer dan maar.........
Ik vind de manier waarop je de hele middag ons forum binnenvalt zeer ongepast.
Daar heb ik ook een paar keer vriendelijk gevraagd of je wilde ophouden, en dat deed je niet. Vriendinnen zullen we niet worden en dat wil ik ook niet maar wil je dit wel even duidelijk maken.
Verder moeten we onze frustraties over het hele gebeuren wel kwijt, dat doen jullie op jullie topic en wij op de onze.
Ik vind nogmaals de hele manier waarop je de discussie continu opwakkerde en nog steeds doet zeer ongepast maar we hebben besloten de vrede op het forum te bewaren, dat doe ik dus, maar moet mijn boosheid wel even kwijt bij de meiden, zoals de meiden hun boosheid ook kwijt moeten op ons topic. Nogmaals, lees dan   maar even niet mee, en als je wel meeleest dan is dat zo.
Ik wil verder de discussie niet meer met jou aangaan en het hierbij laten zoals afgesproken, de witte vlag hangt in de stok dankzij meissie en suus (en een beetje van mezelf),

Rimke

en dan ga ik nu echt aan de m&m's!
Laat maar groeien die beebjes yvonne!
Snoepze!!!

Kus Rimke

Terug
Bovenaan