Ik denk dat ik verkeerd vrij

ehhe rimke ik heb vrede gesloten en dat doe ik dan bij iedereen dus zand er over,maar jij doet dat niet bij iedereen,want jij sluit geen vrede met mij,je zit mij uite schelden op jouw topic,dus is mijn reactie niet zo gek!
En heb net alleen even bij JOU op de site gezegd dat we vrede zouden hebben en verder iedereen succes gewenst.is dat nou zo erg????
maar goed ook voor jou een

Haha ja dat lukt wel hoor! Bij 18 weken was ik al 10 kilo gegroeid en dat terwijl ik toen niks meer gegeten dan anders. Juist minder want toen was ik misselijk. Gelukkig is het alleen mijn buik die groeide, dat scheelt wel weer he? Nu is mijn eetlust de laatste 2 weken wel erg toegenomen hoor, dus kom maar op m&m's haha.
Nou Rimke goed voor de kleine zorgen hoor!

Liefs Yvonne
(22 weken zwanger)

hihihi!
Je bent dus 10 weken verder dan ik!
ik ben nu nog niets aangekomen maar wordt de laatste dagen 'snachts, !!!!!!!, wakker van de honger..................ik hou mijn hart vast!!!
Geniet van je zwangerschap he?
Wanneer ben je uitgerekend?
Bij mijn vorige zwangerschap, helaas dus mk van tweeling, was ik op 6 juni uitgerekend en zou ik denk ik net zoveer zijn als jij nu bent.............ongeveer!

Fijne avond meis!

Oke meiden, beter dan dit wordt het toch niet dus laten we het toch zo.

Gaan we snel een paar berichten verder nog even.

vind het wel zielig dat je wel met hun vrede sluit en niet met mij! zoals je ziet heb ik met derest toch echt mijn best gedaan en werd dit zeker gewaardeerd!
en suus,yvonne bedankt voor de goede bedoelingen,want jullie hebben jullie best gedaan.ik vergeef het rimke en wat zij daar wel/of niet mee doet moet zij maar weten.
maar mijn mening is dan gewoon dat je voor iedereen vrede wenst en dat was jullie opzet ook.
bij deze bemoei ik me verder niet meer met rimke,en de andere babes.het bloemetje had ze toch op zijn minst kunnen accepteren?

hihihi!
Fijne avond hoor!
En geniet van je chocola!!!
echt, een beter excuus komt er nooit meer........................

hihihi!
Je bent dus 10 weken verder dan ik!
ik ben nu nog niets aangekomen maar wordt de laatste dagen 'snachts, !!!!!!!, wakker van de honger..................ik hou mijn hart vast!!!
Geniet van je zwangerschap he?
Wanneer ben je uitgerekend?
Bij mijn vorige zwangerschap, helaas dus mk van tweeling, was ik op 6 juni uitgerekend en zou ik denk ik net zoveer zijn als jij nu bent.............ongeveer!

Fijne avond meis!

Ja dat had ik ook joh! En dan om 4.00 s nachts wakker en niet meer slapen! Dan werd ik zo kwaad op mezelf dat het ook echt niet meer lukte, maar s morgens wel weer aan het werk. Ja ik snap ook niet waar de kilo's zitten, moet wel in mijn buik zitten want de rest is niet gegroeid. Nou ja maakt ook niet uit het kindje was gezond bij de 20-weken echo, dus dat is het belangrijkste. Ik ben 19 juni uitgerekend ongeveer. Och jee dat is niet fijn een mk, lijkt me echt vreselijk! Heb je nu ook al een echo weer gehad? wanneer ben je nu uitgerekend?

Jij ook fijne avond nog!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan