Ik denk dat ik verkeerd vrij

Heb al drie goede echo's gehad, en ben op 30 augustus uitgerekend!
kijk vol spanning uit naar de 20 weken echo maar wil tusssendoor wel gaan genieten hoor!

Ga naa rboer zoekt vrouw!!!

Dagdag!!
Fijne avond!

Hoi meiden,

Kom net thuis en ben ff een half uurtje aan het bijlezen geweest haha. Ben blij dat de witte vlag er is !!! Suusle en meissie, bedankt voor jullie inzet !! Heb rimke al bedankt. Suusle, succes met zwanger worden meid ( je was toch nog niet zwanger he, haha ik heb zoveel gelezen weet het ff niet meer ) Meissie, succes verder met je zwangerschap. Geniet er van en hoop dat je over een paar maanden een  mooie gezonde baby in je armen hebt. Nogmaals bedankt meiden

Liefs happy

quote: rimke s reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2008 20:23:12'));

Heb al drie goede echo's gehad, en ben op 30 augustus uitgerekend!
kijk vol spanning uit naar de 20 weken echo maar wil tusssendoor wel gaan genieten hoor!

Ga naa rboer zoekt vrouw!!!

Dagdag!!
Fijne avond!

Oke super zeg, gelukkig maar dat is wel een geruststelling he!   Ja, probeer er zoveel mogelijk van te genieten hoor. (ook m&m's)  haha.

Nou doei doei en ook een fijne avond nog!

quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2008 20:24:55'));

Hoi meiden,

Kom net thuis en ben ff een half uurtje aan het bijlezen geweest haha. Ben blij dat de witte vlag er is !!! Suusle en meissie, bedankt voor jullie inzet !! Heb rimke al bedankt. Suusle, succes met zwanger worden meid ( je was toch nog niet zwanger he, haha ik heb zoveel gelezen weet het ff niet meer ) Meissie, succes verder met je zwangerschap. Geniet er van en hoop dat je over een paar maanden een  mooie gezonde baby in je armen hebt. Nogmaals bedankt meiden

Liefs happy

Dank je wel hoor! De forumoorlog is verleden tijd! haha.

Jij ook succes met zwanger worden of met je zwangerschap? Ik weet het niet van jou haha??

Fijne avond nog doei doei

Liefs Yvonne

dus ik hoef niet meer te zingen.?....woehahahahahah

kusssss sweety

Hahahaha....nee is niet meer nodig hoor! ..........of je moet je al vervelen natuurlijk?

Liefs yvonne

hehe ik ben blij dat de rust weer is wedergekeerd

iedereen succes met zwanger worden of met je zwangerschap als je zwanger bent

xx xlinda

Hey yvon,

Haha snap dat je het niet meer bij kan houden hoor ! Ik ben nog niet zwanger, helaas. Heb er acht rondes op zitten en ga nu al mn tweede maand in dat ik niet mag klussen van mn ha ivm een erg hoge bloeddruk. Weet dat dit beter is en dat het een risico heeft om nu zwanger te raken maar, baal er echt verschrikkelijk van ! Wil zo graag en vind het zonde dat ik dan rond mn eisprong niet mag klussen. Maar ja, mn gezondheid is het belangrijkste he ........

Kussss happy

Terug
Bovenaan