Ik denk dat ik verkeerd vrij

Sorry hoor ben het er mee eens dat iedereen alles mag vragen en dat er geen domme vragen bestaan maar, dit slaat toch echt alles. Iedere keer wordt er weer een topic geopend met vragen die echt nergens op slaan. Iedere keer wordt er netjes gereageerd en worden er dingen uitgelegd maar, het houdt toch ook een keer op. Wat is in godsnaam nou weer verkeerd vrijen ........

O ja lotje, als je iemand wil aanvallen moet je volgens mij niet alleen bij pip zijn. Er waren er meer, waaronder ik.......

Liefs happy

Dames,

Ik denk dat ik toch een klein stapje te ver ben gegaan. Yvon, mijn oprechte excuses.
Het was niet zo bot bedoeld als dat het er nu staat. Wilde er gewoon een grapje van maken en daarin schoot ik iets door...sorry.

Succes met zwanger worden.

Gr. Pip

(En ach, die hormonen...heb ik niet zoveel last van wantik ben niet zwanger maar doe wel een poging).

Haha ja daar lijkt het aardig op! Hormonen! Ja de hormonen rijzen de pan uit hier. De een vind zich lolliger dan de ander he? Laat iedereen toch in zijn waarde en anders reageer niet, zo kwets je iemand. Ik vind het ook een niet zo'n goeie topic, maar om dan iemand helemaal af te zeiken doe ik ook niet aan mee. Dat heet respect voor een ander en ik snap wel weer dat het voor sommigen moeilijk op te brengen valt. Hormonen he? haha.

Ja 5 maanden is wel te vroeg om je zorgen te maken hoor! Ik zelf heb er ook 12 rondes over gedaan om zwanger te worden en eigenlijk niks anders gedaan dan de maanden ervoor, dus gewwon afwachten het is vanzelf een keer raak.

Succes met zwanger worden allemaal  

Groetjes Yvonne

Hallo pipstip, dat vind ik super van je hoor!

Succes met zwanger worden!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan