Ik denk dat ik verkeerd vrij

hshahhahahhhaa nee dan zal ik jullie maar niet vervelen met mijn liedjes he hihihi

succes meissie met je zwangerschap! geniet er van!! heb net een MK ( mijn 2de..)achter de rug dus hopelijk volg ik je snel!

happy, balen van je bloeddruk, kan me voorstellen dat je nu beetje baalt van de 'verloren'
rondes maar idd je lichaam en gezondheid gaan voor alles...succes en hopelijk gaat het snel beter met je!

overige meiden, ook succes ermee en twas toch nog ff gezellig hier gewonden he hihihi

kusssssssss

Happy, bah dat is vervelend zeg! Ook als je je klusdagen hebt en dan niet ervoor mag gaan he? Maar goed je eigen gezondheid is inderdaad belangrijker hoor! Nou ik hoop dat je bloeddruk snel daalt en dat je er gauw weer voor kunt gaan. En natuurlijk snel zwanger raakt. Heb zelf over het zwanger worden ook nog 12 rondes gedaan, maar toch nu al weer vergeten eigenlijk.

Nou succes en doei doei

Liefs Yvonne

Jeetje sweety, das ook wat zeg, net een mk achter de rug. De tweede al he zag ik. Verdorie dat is heftig zeg !!! Succes meid, zal heeel hard voor je gaan duimen dat je snel zwanger zal zijn en dat deze zwangerschap goed zal verlopen ....

Liefs happy

Jij hebt er idd ook lang over gedaan he yvon ! Ben je waarschijnlijk wel vergeten als je zwanger bent ja ......Ik hoop ook dat mn bloeddruk morgen gezakt is en dat ik volgende maand weer aan de klus mag !!!

Liefs happy

Sweety dat is jammer zeg! Je was vanmiddag zo goed op dreef hahahaha.

Vervelend zeg dat je 2 mk gehad hebt! Hopelijk volg je me gauw met een gezonde zwangerschap hoor! Het is je dik gegund!

Ja, het is hier toch nog gezellig geworden he?

Yvonne

dank happy, das lief van je!! ik heb gelukkig al een gezonde knul van 10 mnd nu!! maar mocht het mogen, dan willen we heeeeeel graag een 2de wondertje, net voor mijn zwangerschap van mijn zoontje had ik ook een MK en daarna telde ik weer meteen aan, hopelijk gebeurt dat nu ook!!

jij ook succes happy!!

liefs

hihihi ik heb een fotografisch geheugen voor muziek meissie, dus twas kleine moeite, ik ken toch alle liedjes hahahahahhaha

bedankt, jij een fijne zwangerschap tis zo bijzonder he!!! spannend hoor!!

liefs

Happy ja joh ik hoop en duim  ook dat je bloeddruk gezakt is hoor! Dan kun je weer verder he?

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan