Ik denk dat ik verkeerd vrij

Ehm, waar is het mis gegaan???

Ik heb beetje problemen met de pc, dus ik kan geen pagina's teruglezen alleen de laatste, dus ik kan t niet allemaal lezen.

Maar Corina die zin dat je teleurgesteld bent in mensen zoals jullie wie bedoel je daar nou mee? Toch niet ons? Want voor zover ik weet hebben we je niets misdaad. Ik vind wel dat je er nu te veel over doorgaat, het was toch goed gister?

Verder is dit vanaf nu een topic om gezellig te doen en te zoemen zag ik dus zullen we dat dan ook doen!

ZOEMZOEMZOEMZOEMZOEMZOEM

Haha meiden moet het gewoon ff vertellen hoor. Zit met de babes te kletsen en blijkt nu na al die maanden kletsen dat er 1 van die meiden vlakbij me woont haha, vind het echt heeeeeel grappig

O ja niet vergeten natuurlijk .......zoem zoem zoem

Kus happy

Hey Happy, leuk dat je even komt kijken hier!
Wat gezellig dat jullie vlakbij elkaar wonen! Al plannen voor een kopje koffie?
Yvonne en ik wonen ook heel dichtbij elkaar! Toevallig he!

Haha happy dat is grappig zeg, maar kennen jullie elkaar dan ook in het echt?!

Suus en ik wonen ook dichtbij elkaar en zijn elkaar ook hier op het forum tegengekomen. Kenden elkaar nog niet maar nu wel haha. We zijn nu al vaak bij elkaar op de koffie geweest en hebben ook al wat afgeshopt. ZO leuk!

Liefs Yvonne

oh ja zoemerdezoemerdezoemerdezoem........prik.....

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-02-2008 19:28:49'));

Haha happy dat is grappig zeg, maar kennen jullie elkaar dan ook in het echt?!

Suus en ik wonen ook dichtbij elkaar en zijn elkaar ook hier op het forum tegengekomen. Kenden elkaar nog niet maar nu wel haha. We zijn nu al vaak bij elkaar op de koffie geweest en hebben ook al wat afgeshopt. ZO leuk!

Liefs Yvonne

oh ja zoemerdezoemerdezoemerdezoem........prik.....

Ja lekker shoppen he!! Wel jammer dat we niet samen konden babyshoppen he......maar goed je kunt niet alles hebben he!

Yvonne is een lief bijtje hoor, maar niet als je prikt!
ZOEMZOEMZOEMZOEMZOEMZOEMZOEMZOEM

Terug
Bovenaan