Ik denk dat ik verkeerd vrij

Ja toen was het erg joh! En ook toen we op vakantie waren, toen ging het ook maar door he!! Echt erg niet normaal meer, hoeveel wij afgesmst hebben!

Moet ook nog steeds terugdenken aan die keer dat we zijn wezen winkelen dat jij gewoon zwanger was maar het nog niet wist, erg grappig vind ik dat....

Haha ik weet echt niet wie ze is maar, ga zeker ff gluren van de week. Heb haar nu een hint gegeven dus, miss weet ze nu wel wie ik ben !!!!!!

Wat spannend zeg! Erg leuk he? haha ja en jullie elkaar eerst maar eens begluren dan haha

quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-02-2008 19:47:38'));

Haha ik weet echt niet wie ze is maar, ga zeker ff gluren van de week. Heb haar nu een hint gegeven dus, miss weet ze nu wel wie ik ben !!!!!!

Leuk he!!
Is Corina nog bij jullie topic geweest by the way? Bij ons nog niet weer geloof ik........

quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-02-2008 19:50:47'));

Nee bij ons is ze niet meer geweest !!!!!!

even iets heel anders hoor, volgens mij ben jij ook al best lang op het forum of niet? ik heb jouw naam al vaker gelezen.....

Ja zit hier nu ook alweer tien maanden. Ben acht maanden aan het klussen gewees en de laatste twee maanden mocht dat dus niet ivm mn bloeddruk .......

quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-02-2008 19:58:58'));

Ja zit hier nu ook alweer tien maanden. Ben acht maanden aan het klussen gewees en de laatste twee maanden mocht dat dus niet ivm mn bloeddruk .......

ja ook al weer 10 maanden, dacht al zoiets ja! maar wat heb je dan met je bloeddruk??

Terug
Bovenaan