Ik denk dat ik verkeerd vrij

Hihi we zijn het nog aan het uitzoeken !!!!! Ze woont gewoon bij mijn ouders in de straat hahaha .......ik heb er een kleur van !!!!!

zoem zoem zoem

Ja dat is jammer, maar nu .....kunnen we toch lekker 2 keer shoppen. Is ook een voordeel haha en wie weet ben je heel snel zwanger hoor!

Ja ik dacht er net aan dat vliegjes niet prikken, dat vliegje op dat neusje van die konijn??

hahahaha

Dus zoemzoemzoemzoemzoem

Wat leuk dat jullie ook al bij elkaar op de koffie zijn geweest !!! Wat is de wereld toch klein dan he ......

Aaaaaahhhhh dat meen je niet joh!! haha dat is toch zeker wel toevallig zeg!

Ja leuk is dat he? In het begin ben je heel voorzichtig omdat je op het zwanger worden forum zit haha dan durf je niet veel te zeggen, maar al gauw mobiele nummers uitgewisseld zodat niet alles hier op het forum kwam te staan hahahaha leuk hoor!

quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-02-2008 19:34:46'));

Hihi we zijn het nog aan het uitzoeken !!!!! Ze woont gewoon bij mijn ouders in de straat hahaha .......ik heb er een kleur van !!!!!

zoem zoem zoem

OOOOOOOOOOOOH dat meen je joh! Ken je haar ook dan? Wel leuk, kun je even gluren als je weer bij je ouders bent!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-02-2008 19:37:39'));

Ja leuk is dat he? In het begin ben je heel voorzichtig omdat je op het zwanger worden forum zit haha dan durf je niet veel te zeggen, maar al gauw mobiele nummers uitgewisseld zodat niet alles hier op het forum kwam te staan hahahaha leuk hoor!

Haha ja toen we die nummers uitgewisseld hadden was het hek van de dam he!
Rekeningen ter hoogte van de Eiffeltoren, niet normaal meer!!
Smsten echt elke dag geloof ik, en dan niet 1 sms maar wel 10 ofzo!!!
Gelukkig heeft Yvonne nu msn, dat scheelt in de telefoonrekening hihi

hahahaha ja vooral toen ik nog in Dts. woonde he? Ppff was niet leuk die foonrekening hoor!

Terug
Bovenaan