Ik denk dat ik verkeerd vrij

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-02-2008 19:50:09'));

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-02-2008 19:48:02'));

Ja, maar toen kreeg ze miskraam, daarna is ze nog 1 keer geweest geloof ik?

oh oke, ja dat klinkt mij wel bekend inderdaad...... jammer dat ze er nooit meer is, ben benieuwd of ze al weer zwanger is eigenlijk...... en hoe het met haar gaat... maar denk niet dat ze nog komt!

ja vind ik ook jammer, ben wel benieuwd hoe het met haar gaat nu. Denk het ook niet of ze moet even een tijdje afstand nemen.

Hoi meiden,

Gezellige boel hier zeg !!!!! Haha was de afgelopen dagen rustig hier zeg .....ben ik niet gewend met al die kletsbabes om me heen. Voel me niet helemaal optimaal, hoop dat ik niet de griep krijg. Tjonge zeg, hebben jullie helemaal iemand uit denemarken erbij ....wel leuk om af te spreken als ze hier is zeg !!!!! Ik weet niet met hoeveel babes we zijn maar, volgens mij al snel 18 ofzo, zal moeilijk worden dus. We zitten allemaal op onze bambi te wachten die had vanaaf haar 20 wkn echo, spannend dus....hihi misschien komt ze wel helemaal niet meer bij ons langs ......Meiden, slaap lekker voor straks ...

Liefs happy

Oh suus, vergget helemaal je vraag te beantwoorden .......ik ben 32 en phoebe is 27. Ik ben dus al een oude muts haha. We zijn allebei bezig voor ons eerste kindje dus het is erg spannend allemaal .......

Liefs happy

Hallo Happy! Nou als je maar niet ziek word hoor! Valt wel mee hoor, zo oud ben je nog niet! Ik ben 28 en Suus 25. Jeetje ja dan valt het niet mee om een dateafspraak te maken met 18 dames! Ppff haha dat is me nog eens een stel. Spannend dat Bambi haar 20-weken echo heeft, wist niet dat ze dat ook s avonds deden joh. Ik was toen erg zenuwachtig van te voren.

Nou ik ga maar eens lekker languit liggen, want zit al 2 uur met suus te kleppen op msn en forum tegelijk haha, moet niet gekker worden he?

liefs Yvonne

quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-02-2008 21:44:29'));

Hoi meiden,

Gezellige boel hier zeg !!!!! Haha was de afgelopen dagen rustig hier zeg .....ben ik niet gewend met al die kletsbabes om me heen. Voel me niet helemaal optimaal, hoop dat ik niet de griep krijg. Tjonge zeg, hebben jullie helemaal iemand uit denemarken erbij ....wel leuk om af te spreken als ze hier is zeg !!!!! Ik weet niet met hoeveel babes we zijn maar, volgens mij al snel 18 ofzo, zal moeilijk worden dus. We zitten allemaal op onze bambi te wachten die had vanaaf haar 20 wkn echo, spannend dus....hihi misschien komt ze wel helemaal niet meer bij ons langs ......Meiden, slaap lekker voor straks ...

Liefs happy

och jeetje zeg, dat is een grote groep! hoe houd je in hemels naam alles uit elkaar?? Dat lukt mij al haast niet met ons 7en!!! maar sinds we aan het msnen zijn gaat het wel makkelijker moet ik zeggen!

spannend voor bambi! al wat gehoord van haar?? jeetje 20 weken alweer, das al op de helft he, gaat echt heel snel allemaal vind ik!
nou ben benieuwd hoe het gegaan is!
slaap lekker alvast, ik duik er zo in!

quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-02-2008 21:47:11'));

Oh suus, vergget helemaal je vraag te beantwoorden .......ik ben 32 en phoebe is 27. Ik ben dus al een oude muts haha. We zijn allebei bezig voor ons eerste kindje dus het is erg spannend allemaal .......

Liefs happy

haha een oude muts, dat valt nog wel mee dacht ik toch????
ik ben dan een jonkie want ik ben nog maar 25!!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-02-2008 21:53:30'));

Hallo Happy! Nou als je maar niet ziek word hoor! Valt wel mee hoor, zo oud ben je nog niet! Ik ben 28 en Suus 25. Jeetje ja dan valt het niet mee om een dateafspraak te maken met 18 dames! Ppff haha dat is me nog eens een stel. Spannend dat Bambi haar 20-weken echo heeft, wist niet dat ze dat ook s avonds deden joh. Ik was toen erg zenuwachtig van te voren.

Nou ik ga maar eens lekker languit liggen, want zit al 2 uur met suus te kleppen op msn en forum tegelijk haha, moet niet gekker worden he?

liefs Yvonne

Yvonne, ben je er nou nog!! Kun je er ook niet achter weg komen, ik niet..... maar heb nu alles weer beantwoord geloof ik, dus kruip zo lekker in mijn schone bedje, maar eerst nog even lekker onder de douche! doegdoeg!

Terug
Bovenaan