Ik denk dat ik verkeerd vrij

ja DUH! Je kunt een topic ook gewoon laten zoals het is....als niemand meer reageert verdwijnt het vanzelf!

hahaha, jongens, adem in adem uit...............

Heb al uitgelegd waarom sommige zo reageerden, die hebben zich namelijk al 10 topics van Yvon ingehouden.................en soms barst de bom, zoals nu.
Er zijn al excuses aangeboden (wat mij betreft overbodig maar goed) dus laten we het daar idd maar bij laten!!!

Geniet van het mooie weer!!!

quote: yvon81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-02-2008 10:20:04'));

of reageer gewoon niet lijkt me beter.
ik stel elke keer een normale vraag.
Dat jullie hier niet op normaal op kunnen reageren doe het dan ook niet.aan die onzin heb ik niks.
en nee ik ben niet blond dus niet dom.

Ik vind dit wel zo kinderachtig
Maar goed ik hou me mond in vervolg.
Ik heb wel wat beters te doen.

Yvon; dus volgens jou zijn alle blonde vrouwen dom??  

Oke dat was mijn laatste opmerking.

Amen

Hallo dames

was zwanger worden maar zo van zelf sprekend dat zou me een hele hoop bezoekjes bij de gyn bespaart zijn gebeleven en zou ik ook niet aangewzen zijn op iui behandelingen   de een heeft net iets meer geluk als de ander maar allemaal met een doel hopelijk gauw zwanger worden nou ik hoop het want weet maar al te goed dat het niet zo van zelf sprekend is en volgens mijn kun je nooit verkeerd vrijen idd je moet het nartuurlijk wel op het juiste moment doen (eisprong)

nou ik wens iedereen heel veel succes met zwanger willen worden

groetjes
monique

Tjonge zeg, kom na een dag werken thuis en zie dat er nog stedds een hoop ophef is hier. Er is zelfs een nieuw topic voor geopend !!!!! Het is nu al een aantal keer gezegd maar wil het toch echt nog ff kwijt !!!! Het lijkt wel of er heel wat aan de hand is zeg. Ik heb hier gisteren ook gereageerd maar, sorry ben niet van plan om mijn excuus aan te bieden. Zij mag wel alles vragen maar wij mogen dus niet onze mening geven. Dit is ongeveer het vijftiende topic wat er geopend wordt door haar en iedere keer komt het op hetzelfde neer. Na veertien keer serieus reageren en uitleggen dat je het niet zelf in de hand hebt ben ik er ook een beetje klaar mee. Volgens mij mag dat gewoon gezegd worden .........Succes allemaal met zwanger worden !

Liefs happy

nou ja zeg HAPPY hoe kan je dat nou zeggen!!!! deze vrouw (Yvon) is waarschijnlijk verschrikkelijk onzeker,al vraagt ze 100 keer iets hetzelfde of over andere dingen,blijkbaar wil zij liever zwanger worden als jij.iemand die heel onzeker is en een HELE grote kinderwens heeft net als iedereen op deze topic(s)doet er het liefst ALLES aan om zwanger te worden en dan doen ze misschien de meest rare/gekke en in jou ogen DOMME dingen en stellen ze ook in jou ogen DOMME vragen.
En laat iedereen toch lekker in hun waarde,en als je er zo aan irriteerd reageer dan gewoon niet en verder RESPECTEER iedereen zoals ze zijn!!!!

Corina, volgens mij laat jij nu juist Happy niet in haar waarde en respecteer jij nu haar mening niet.... iedereen respecteren toch???

wat heeft dit er in vredes naam mee te maken!!!!
iedereen heeft een mening dat is een feit!!!!
en ik repecteer HAPPY wel degelijk! vind het alleen ZEER JAMMER dat zij YVON niet respecteerd

Terug
Bovenaan