ik ga nu beginnen

Ik ben 27 en mijn man(moet daar nog steeds aan wennen,,hihi klinkt zo oud)is 28.
Daar d8t ik vanmiddag ook al aan toen ze april zei.
Ze hadden de dag naar onze bruiloft besloten om te gaan trouwen omdst ze onze bruiloft zo mooi vonden.
Gelukkig rookte jij maar 7 per dag ik wel wat meer maar het gaat wel goed komen,ahum.
Ik wil al heel lang kinderen als het aan mij had gelegen al 4 jaar geleden maar mijn man wilde eerst financieel gesetteld zijn.
3  jaar geleden moest hij er nog niet zoveel van weten maar hij is nu echt 200% bijgedraaid en kan niet w8en tot het zover is.
Hij is zo lief!
En bijna iedereen in onze omgeving verwacht dus wel dat wij niet zo lang meer zullen w8en.
Alleen mijn vriendin  weet het en mijn moeder weet dat ik met de pil ben gestopt want ik kan niet tegen haar liegen.Hoelang ben jij  al op deze site?
Hebben jullie ook al namen voor jullie ongeboren kind uitgezocht?
Wij hebben onze namen al een jaar geleden uitgezocht(erg voorbarig he?)

Hallo Wonderwensje,

Dat is wel heel mooi om te horen... dat je vriendin en haar vriend willen trouwen n.a.v jullie bruiloft. Wij zijn nog niet getrouwd, willen wel graag een keertje trouwen maar als wij een wensenlijstje maken staat onze kinderwens op 1 en trouwen op 2. Dus we werken het op die volgorde af.

7 per dag valt inderdaad mee, het werd steeds meer en daarom dacht ik.. als ik nu niet stop, wordt het straks echt lastig.

Ik heb het er alleen met mijn vriend over gehad, vind het heeeel erg moeilijk om mijn mond te houden. Echt iedereen in onze vriendengroep vraagt zich af waarom wij nog niet getrouwd zijn... nou.. ik hoop dat ze daar snel achterkomen..

Wij hebben ook al namen.. erg he? Om ons heen zijn al zoveel baby's geboren en dan ga je daar automatisch over nadenken. Enige probleem is... 1 van mijn vriendinnetjes zegt altijd: Tijn is mijn jongensnaam en als iemand van jullie die pakt..vind ik dat niet leuk en pak ik em toch ook nog... Laat dat nou net onze jongensnaam zijn.... hmmm, maar zover zijn we nog lang niet... Haar kinderwens wil ze (voor zover je dat kan plannen) pas over 2/3 jaar starten... Dus er bestaat wel een kans dat wij haar voor zijn. Vind het moeilijk, wat moet je daar nou mee. Onze meisjesnaam twijfelen we nog heel erg. We vinden Lenthe een hele mooie naam, maar twijfelen nog een beetje... (ivm Lente, zomer, herfst, winter...).

Wat zijn jullie namen? Of zijn die nog geheim?)

Groetjes,

Goeiemorgen!!
Nog maar 1 nachtje slapen tot mijn NOD.
Miepzzz ben je er?

Goeiemorgen allemaal!

Heerlijk geslapen.... ik kijk naar buiten en wat een heeeeeerlijk weer! Vanmiddag even naar een verjaardag en voor de rest van het weekend helemaal niks gepland. Heb wel zin in een spontane BBQ (net als de rest van NL denk ik...) dus wie weet komt de BBQ ook nog wel op het programma.

Wonderwensje... zoals je ziet, ik ben er... Ga rond 12 uur in bad... mocht ik je niet meer tegenkomen hier... alvast een hele mooie dag vandaag en tot vanavond, morgen???

Heel veel groetjes!

Hoi Hoi,
lopen elkaar zo de hele tijd mis,hihi.
Vamorgen de foto's van de bruiloft van de fotograaf binnen gekregen dus daar we 2 uur mee bezig geweest.
We hebben een voorlopige selectie gemaakt maar daar moeten we nog in uitkiezen want het er zoveel!!  
Het weer is idd heerlijk en ik lig in mijn bikini in de tuin even het bruin van de Dominicaanse Republiek op peil houden.
Ook wij gaan vanavond bij vrienden bbq-en als zovelen dus vanavond ben ik er niet.
Ben er morgenvroeg nog even want daarna gaan we  naar mijn  schoonouders,die hebben een zwembad in de tuin en aangezien het morgen 28 graden wordt!!
Dus dan ben ik morgenavond weer.
En oja over die namen dat vertel ik je wel als we samen op deze site zitten.
Geniet vandag en tot morgen.
Liefs mij

Hé!

Ja, idd... we lopen elkaar de hele tijd mis. Oh, dat lijkt me echt heerlijk al je trouwfoto's bekijken en de dag zo weer helemaal opnieuw beleven! Wij hebben vanmiddag een lekkere bbq gehad. Kinderfeestje van iemand in de familie van mijn vriend, was errug gezellig.

Ik heb niet in de tuin gelegen, mijn Italiëkleurtje is nog prima aanwezig en ik zag gister een muis door de tuin lopen. Ja... ik ben echt een watje, ik gil net zo hard voor een muis buiten als binnen! Dus echt lekker relaxen in de tuin.. dat lukt me niet.

Jij hebt morgen je NOD toch? Ben benieuwd! Ik hoop dat ik dinsdag ongesteld wordt... dan kunnen we dan echt gaan beginnen.

Groetjes en mocht ik je niet meer zien hier morgen... geniet ze van het lekkere weertje en het zwembad!

Goeiemorgen!!

Nou dat was toch een gezellig avondje gisteren,de bbq was heerlijk,de zelfgemaakte Moijitó;s waren lekker en de wijn ook!
Gek he dat ik nu hoofdpijn heb en mijn man ziek op bed ligt.
We waren om kwart voor  4 thuis vannacht.
Dus het zwembad zit er nog even niet in!

Hé goedemorgen!

Het is de laatste dagen wel heel erg rustig op dit forum, het lijkt bijna een privéforum... waar is de rest gebleven?

Wij hebben gisteravond nog lekker buiten gezeten tot 00.30 uur. Voor de buiten openhaard gezellig met z'n tweetjes. Knap vol gehouden van jullie! Ach ja, dat zwembad loopt niet weg!

Groetjes,

Terug
Bovenaan