ik ga nu beginnen

ik ga bezig voor de tweede, maar bij de  eerste was het inderdaad in 1 keer raak, het gebeurt dus echt wel hoor.

groetjes, Ellen

Hallo Ellen,

1e keer raak? Dat is echt fijn om te horen, het kan gewoon echt. Heb je daar nog iets speciaals voor gedaan (benen omhoog of dat soort praktijken?).

Ik hoop voor je dat het bij de eerste ook zo snel gaat! Suc6 in ieder geval.

Groetjes,

Ellen dan ben jij die uitzondereing geweest.
Heb net even op 9maanden.com gekeken erg handig datn je het zo kan uitrekenen!
Thx voor de tip.
Zo kom je nog eens op andere sites.
Ik ga nu even snel mijn huiskamer schoonmaken en ga  daarnam van het weer genieten en lekker  naar een terrasje!
Tot vanavond!!  

Geniet van het terrasje.... ik moet nog een paar uurtjes, blergh, het is helemaal niet druk... de dag kruipt voorbij...

Miepzzz!!
Ben je er ook weer?
Ging je dag nog een beetje snel voorbij?
Wat een weertje vandaag,zeg!
Zou het dan toch eens warm in nederland worden?
Vanmiddag lekker met een vriendin moijito's gedronken in de stad was wel even lekker voor de ontspanning.
Dat kan als ik zwanger ben allemaal niet meer,hihi.
En zo is er weer een dag voorbij,nog maar hopellijk 2 dagen wachten(als mijn cyslus regelmatig is).
Word wel een beetje spannend....  

Hé Wonderwensje!

Hmmm... moijito's wil ik eigenlijk ook nog wel even tasten voordat het niet meer kan.. Ik heb net lekker aan de wijn gezeten. De dag is echt voorbij gekropen, heb bijna de hele middag privé zitten internetten. Het was zo rustig in het forum 'zwanger worden' dat ik alvast in het zwangerforum heb zitten leven over eventuele kleuren van kinderkamers e.d.. Maar goed... niet te lang want misschien brengt het wel ongeluk.. (bijgeloof... waar dat in 1 keer vandaan komt?)

Ik ben echt heel erg benieuwd voor je... nog maar 2 daagjes, ik kan gewoon niet wachten... hopen dat volgende week dinsdag de rooie duiveltjes op bezoek komen en dan: klussen maar!!!

Wat een weertje ja.. ongelofelijk, echt heerlijk! Was het gezellig op het terras?

Groetjes!

Ja het was erg gezellig op het terras mijn vriendin vertelde dat ze ook gaat trouwen volgend jaar april.
Dus veel baby en trouw gekeuvel.
We gaan in oktober met z'n 4en op vakantie naar Egypte en alsm ik dan niet mag drinken word het dewnk ik wel saai voor mij.
Maar dat maakt natuurlijk helemaal niet uit als het zo zijn!!!
Waar ik meer moeite mee zal hebben is het stoppen   met roken!
Echt erg dat dat zo verslavend is.
Maar mijn man vermoord me als ik zou roken tijdens de zwangerschap moet er dus echt aan gaan geloven.
Denk dat ik zo ook nog even een lekker roseetje ga nemen nu kan het immer nog!
Hoe oud ben jij eigenlijk?

Hé Wonderwensje,

Tja, gelukkig ben ik vorig jaar gestopt met roken en zat ik maar op 7 sigaretjes per dag.. Nu ben ik er helemaal vanaf... ik weet nog op het begin, dan ging ik tanken en het enige wat ik zag was de sigaretenwand achter de kassa.. haha! Maar tis helemaal goed gekomen, en met zo'n klein wondertje in je buik.. (en het feit dat je vriend je anders gaat vermoorden) moet dat toch net dat ene beetje zijn waardoor je echt stopt?

Mijn moeder vroeg meteen nadat ze van mij bevallen was om een sigaret...

Ik ben 25, bijna 26, mijn vriend is 32. Hoe oud ben jij? Leuk zeg.. een bruiloft in het verschiet! Kun je dadelijk meteen oppas regelen voor het ongeboren babytje (mocht het deze maand al zover zijn).

Heb jij je vriendinnen verteld dat jullie zwanger willen worden?

Groetjes,

Terug
Bovenaan