ik ga nu beginnen

Hoi Miepzzz,
GEFELICITEERD!!!!!!
Wat ontzettend leukl voor julie.
Nu zijn er 3(of 4 )van dit onderwerp zwanger,nu kunnen wij natuurlijk niet achterblijven.
Hoop dat wij er ook snel aan zullen komen.
Geniet ervan,kus Sam

Hé Miepzzz,

Hoop voor je dat het dinsdag ook positief is, maar denk van wel, waarom zou hij dan in een keer aangeven dat je niet zwanger bent??Ik duim voor je, want als dat zo is, zijn we allebei ongeveer zo rond 5 juni uitgerekend!(ja, tussen de 5e en de 8e ergens in volgens de cijfertjes!!!!)

Voor alle andere, ik blijf voor julllie ook duimen, want als het bij jullie ook positief is,  kunnen we een nieuw forum beginnen, blijven we met elkaar kletsen, is wel gezellig!
Ga, nu weer stoppen, krijg zo bezoek. Hebben vanavond feest hier, gaan de boel versieren, en tafels en stoelen halen.
Allemaal ,een heel fijn weekend, en klus ze allemaal!!!!

Dikke

O,ja, zou jullie even vertellen hoe mijn man reageerde:

Hé, een speen??? Wat moet ik nou met..... O, ZIJN WE ZWANGER???
Ik, heel rustig:Ja, dat zijn we.
Hij weer: ECHT?   Ik :Ja, echt, kijk maar een naar dit kadootje..
Hij:......SUPER!! Dus nou word ik papa?
Ik:Ja, duh, de postbode nou goed..
Hij weer: O, Echt gaaf!!

Nou, en zo kan ik nog wel even door gaan, maar dat zal ik jullie besparen. Was eigenlijk best grappig, want hij was helemaal ondersteboven daar van.

Lief hé??
 DOEI!!!!!!!!!!!!!!

Hahaha! Wat een leuk verhaal zeg... Heel leuk om zo te lezen, ik wacht met vertellen nog even op dinsdag... dan ben ik ECHT overtijd en test ik nog een keer... Ook al zeggen de meesten op dit forum dat ik echt zwanger ben... ik wil dinsdag toch even afwachten (al heb ik er al heel wat vreugdedansjes opzitten). Hihi!

Ik ben verder even kwijt hoe iedereen zit, wachtweek?, klusweek? bijna klustijd?

nou wonderwensje....

ook ik had gisteren mijn NOD dag.. en vandaag benk t helaas geworden!!!
dusssssssssss wij kunnen elkaar nog steunen....    

hmmm ik ben het nog niet dus.. gisteren wat bruine afscheiding en meestal zet het dan snel door .. maar tot dusver nog niets...
wat kan dat zijn??

Hoi Dagmar.

Weet niet wat het is maar hoop voor je dat het misschien iets positiefs is.
Maar even afwachten dan.
Zal voor je duimen.
Sam.

Wat spannend allemaal lijkt er op dat de meeste zwanger, en een aantal nog even moeten afwachten... Spannend we houden elkaar op de hoogte!

Groetjes van mij.

Terug
Bovenaan