ik mag me weer toevoegen

nou..  weet nietzo goed wat te denken..

ben 6 wek en 3 dgn..
op de echo was een goeie zwangerschap te zien.goed in de baarmoeder,vruchtzakje en een emryo in aanleg kloppend met hoever ik nu ben

echter geen kloppend hartje gezien..

volgens gyn wilde dit niets betekenen. hij vond ook dat de afspraak met ons wel wat aan de vroege kant was gemaakt omdat niet altijd op dit moment een hartje te zien is..

als ik dan hier lees dat sommigen het wel hebben en anderen niet of soms zelfs met 5 weken??volgens gyn was dat laatste echt niet mogelijk tenzij men verder is dan gedacht word...

volgende week vrijdag opnieuw...dan 8 weken op de kop af..word dus nog een lang en spannend weekje!!

voel me verders rustig en goed hoor! is nog nix aan het handje vind ik

xxx

jeetje ik begrijp de gemengde gevoelens, maar als het goed voelt is dat een groot voordeel!

daarom ga ik dus niet morgen, maar pas ook volgende week vrijdag voor een echo. dan ben ik 7 weken en 3 dagen.
hoe laa tmoet jij?
ik om 8:40

hier is verder alles goed!
groetjes

jeetje ester ook vervelend dat ze je zo in het ongewisse laten he.
ik heb wel ook gehoord dat beter pas na 7 weken een hartje te zien is maar toch raar dat ze dan zo kalm doen.
wel weer fijn dat je nog 1 echt mag doen gewoon voor je gevoel!
ik ben ook al aan het aftellen ook al is het spannend...
heb nu ook wel last van  me darmen hoor dames en heb zondag middag 2 uur liggen maffen zat er ff helemaal doorheen.
verder nog niet echt verschijnselen maar merk wel steeds meer dingen aan mezelf.
nou ga weer ff ma mannetje gezelschap houden spreek jullie snel

xxx

hey!

ik moet om 9:40 dus uurtje later!!

echt in het ongewisse laten hebben ze ons niet maar het is wel zo dat ze de 1e echo beter wat later hadden kunnen inplannen..echter lees ik hier wel veel dat 6 wek en 4/5 dgn al veel voorkomt om een hartje te zien. wij zitten daar net onder.

heb nog steeds geen onrust en dat houden we maar zo!

ik duim voor jullie en komt vast goed!

xxx

hoi hoi

gisteren ben ik uit eten geweest met mijn collega's. het was 11 uur voordat ik thuis was.
en was bekaf!
half 7 pieppieppieppiep.... en daar stond ik dan met een half oog open onder de douche vanmorgen.
maar ik was gelijk wakker... mijn borsten waren mega gevoelig! ik hoop dat ik nog een tijdje kan wachten met die zwangerschapsbh's, maar ben bang dat ik dat niet al te lang meer kan rekken.

vanaaf wordt het dus vroeg naar bed voor mij... lekker bijslapen.
groetjes

Hoi meiden,

Fijn om jullie verhalen te lezen! Carina, met jou heb ik afgelopen tijd al een keer "gepraat".
Zo zie je maar, je denk dat je op dit moment de enige bent, maar dat is dus niet zo. Ben vandaag 7 weken en 3 dg zwanger. Vorige week voelde ik me beroerd t/m afgelopen zondag en nu voel ik me redelijk normaal, wel misselijk. Ben zo onzeker.
Dit is mijn 4e zwangerschap sinds vorig jaar februari. Heb drie x een mk gehad; de langste zwangerschap was 4 maanden.
Ik ben vorige week naar de dokter geweest en moet van hem nog afwachten. Toch heb ik vanmorgen de vk opgebeld en die raadde me aan om het ziekenhuis te bellen voor een afspraak voor  volgende week. Maar ik durfde vandaag niet te bellen. Ik word helemaal gek van deze onzekerheid.  
Ik weet van vorig jaar dat ik ook zulke dagen had. Voelde me niet zwanger.  En dan kreeg ik een halve week later een mk. Maar een andere keer had ik ook dat onzekere gevoel. Ik mocht  een echo laten maken en toen  was alles goed! Voelen jullie je ook de ene dag meer zwanger dan de andere dag?
Groetjes Tetsia

hoi tetje

ik voel me net zo onzeker als jou hoor!
ben vandaag 6 wkn maar voelde me de vorige keer meer zwanger dan nu.heb nog niet zulke gevoelige borsten ook als toen maar ben nu wel 's morgens misselijk.de ene dag dus meer dan de andere. hopelijk mag jij ook gauw voor de eerst echo!
maar jij hebt al vaker mee gemaakt lees ik dus ik ga echt voor je duimen
we gaan het nu met z'n allen vol houden tot het eind we houden de moed erin!!!!

@es
ja zag nu achteraf dta ik wel raar had opgeschreven dat in ongewisse laten bedoelde eigenlijk meer dat je nog niet echt die zekerheid hebt waar je op wacht.hopenlijk volgende week wel een kloppend hartje!!! en dan gaan genieten net als ieder ander
groetjes mirrie

Hoi Mirre,

Leuk dat je reageert! Ik las dat jij op 3 juli je echo hebt.  Spannend!
Ik ga morgen de gyn bellen en... wil ook op donderdag een afspraak! Dat is de enige ochtend dat mijn vriend geen afspraken heeft en hij moet er natuurlijk bij zijn.  
Ook jij hebt geen gemakkelijke tijd gehad. In de 11e wk een mk is niet niks en een hele grote teleurstelling.    
Je durft gewoon niet te hopen he dat het goed gaat. Maar ja waarom niet, toch? We zullen geduldig moeten wachten en "gewoon" doorleven.  En ondertussen blijven we duimen!
Op het ogenblik heb ik "vermoeide" en opgezette buik. Terwijl ik een paar weken geleden nog een plat buikje had!  Goed teken! Ga  nu lekker  vroeg naar bed.
Groetjes van Tetsia

Terug
Bovenaan