ik mag me weer toevoegen

jezus, tet, wat ergggg

ik hoopte ook voor jullie dat het wel mee zou vallen maar wat een rot nieuws.
ik wens jullie echt heel veel sterkte, weet verder eigenlijk niks te zeggen.zijn geen woorden voor....

ik durf nu ook bijna niet meer te melden hoe het bij de verloskundige is geweest voor ons maar wil toch ff zeggen dat we hartje hebben gehoord maar geen echo hebben gehad, warschijnlijk kan ik wel volgende week bij me schoonzus (die werkt in ziekenhuis) terecht voor soort van pret echo.laat nog weten wanneer.

ik ben er echt gewoon stil van getver....

veel liefs mir

leuk mirrie.. zo'n zus die echo's kan maken!
ik heb gisteren mijn hiep hiep hoera bericht over de echo hier ook even niet kunnen plaatsen. als je dat wilt lezen mot je maar even bij de februari mama's lezen...

Hoi meiden,

Dank jullie voor jullie lieve berichtjes! Nou jullie gewoon lekker verder genieten en hoop dat jullie mooie wolken van kindertjes mogen krijgen!
Voor mij - ik zie het wel. In ieder geval is het een opluchting dat dit pure pech is en niet is erfelijks of iets dergelijks. Wie weet kom ik jullie nog wel op deze site tegen...
Carina, ik las dat je gisteren 12wk en 6dg bent. Je bent op de dag even ver als ik! Ik was ook 20 februari uitgerekend! Hoe bestaat het! Nou meid geniet er lekker van!!!!
Lieve groetjes van Tet

@ tetsia.. laat je nog wel af en toe weten hoe het met je gaat?
desnoods gewoon via mijn mail: jufcarina@hotmail.com
sterkte meid! ik denk aan je!

hoi hoi

ondanks het anre bericht... wil ik toch even kwijt dat met mij nu alles steeds beter gaat.
ben minder misselijk, en krijg weer wat meer energie.
heb jij dat ook mirrie?

mickje zal nu flink midden in de kwaaltjes zitten, maar meid troost je, het wordt echt minder! dat kon ik niet geloven toen ze het tegen mij zeiden.

en estertje? heb je al duidelijkheid? spannend allemaal hoor!

groetjes Carina

Hoi Carina

Wat fijn dat het beter gaat!
Ik ben vandaag weer misselijker, maar de afgelopen week ging het op zich best goed. Scheelt misschien dat ik alweer op school ben geweet (klas inrichten, voorbereiden, vergadering etc) en dat ik gewoon wat minder tijd had om me misselijk te voelen.
Vandaag laatste vrije dagje, dus niks doen, dus misselijk!!! bah!
Morgen weer aan de slag met de kindjes van groep 3.
Zal wel erg vermoeiend worden, de komende tijd. Vind het begin van het schooljaar zowiezo vermoeiend, en laat staan nu ik zwanger ben...
Nouja, we zien wel hoe het loopt!!

Fijne zondag!

Groetjes, Mickje

Jeetje, wat lees ik toch allemaal!!
Een zwangerschap en gezond kindje is helemaal niet zo vanzelfsprekend als vele mensen denken.
Zit ik hier met dikke tranen.   Maar ja... dat zijn ook hormonen!!
Ik heb het blijde nieuws te vertellen dat ik nog nooit een mk mee heb gemaakt en zit hier heel gelukkig te zijn met een dikke buik in mijn 16de week!!
Gelukkig geniet ik ook nog lekker van de vakantie, maar als ik dat lees over over lokaal inrichten, vergaderen.. pff, ik word alweer moe bij de gedachte!! Wij beginnen pas in september.
Mijn collega's zijn al op de hoogte, maar ben benieuwd hoe de kinderen op mijn zwangerschap reageren. Dit jaar combi 6/7.

Ik lees met veel plezier jullie vorderingen en zal ook af en toe wat van me laten horen !!

Geniet allemaal van je zwangerschap!!
Groetjes Antoi

werkse vandaag mickje!!
ik duim dat de komende weken mee vallen voor je!

ik ben blij dat ik niks op het programma heb voor vandaag dan de hondjes uitlaten en beetje opruimen in huis. voel me blegh...
heb iets teveel gedaan in het weekend. en dat moet ik nu bekopen!

lief antoi dat je zo met ons meeleeft. ik gun niemand wat wij hebben moeten meemaken voordat we nu eindelijk de 12 weken goed voorbij zijn gekomen. het is en blijft een groot wonder, een gezond kindje!

Terug
Bovenaan