Hoi!
Natuurlijk mag iedereen zijn eigen mening hebben(zonder daarbij iemand te kwetsen natuurlijk), ik snap alleen niet wat er zo raar is aan 2 MENSEN die samen graag een kindje willen!
Op wat eerdere berichtjes terug te komen(sorry weet de naam niet meer) het is helemaal niet slecht voor een kind om 2 vaders of 2 moeders te hebben. Ja misschien wordt het gepest op school, tja dat wordt een kind met een bril ook, of een kind met sproeten enz. enz.enz.enz kinderen weten altijd wel wat te bedenken om iemand te pesten.
In sommige gevallen is het denk ikz elfs beter, homostellen kunnen niet zomaar zwanger raken, hebben vaak een wat langere en moeilijkere weg te gaan om een kindje te kunnen krijgen, dus weten ze iig zeker dat ze een kindje willen. Ik vraag me af of de hetero-ouders van bijvoorbeeld Savannah wel zo goed hebben nagedacht over kinderen(ja ik weet het, dat is een uitzondering, maar het is er wel)
Ach, een aantal mensen in mijn vrienden/kennissenkring zijn opgevoed door 2 vaders of 2 moeders, en ze hebben er toch echt geen van allen ook maar iets van een complexje aan overgehouden, dus zo slecht zal het wel niet zijn.