Ik vind het raar!

Er zijn hier veel meer mannen die meekletsen op het forum, ik wou dat mijn vriend die interesse een keer kon opbrengen! Daarbuiten is het inderdaad een forum voor jonge gezinnen dus iedereen is welkom hier....daarbuiten is het ook wel leuk om te lezen hoe een man de zwangerschap ervaart...dat hoor je bijna nooit!

Groetjes Brechtje

Ik begrijp dat jullie het leuk vinden dat er een man bij zit, maar ik kan niet begrijpen dat een man zich net als een vrouw kan voelen.

Dat ik in mijn berichtje dit een vrouwenforum noemde, is eigelijk vanzelf gegaan omdat ik nooit een man was tegen gekomen. Ik had het inderdaad beter een jongen gezinnen forum kunnen noemen, maar nogmaals dat ging eigelijk vanzelf.  

Aangezien ik bang ben dat het nogal reacties zal teweeg brengen zal ik vragen om dit onderwerp te verwijderen. Ik heb geen zin dat we hier elkaar zwart gaan zitten maken.

Ik vind het dus wel jammer dat we hier niet alles kwijt kunnen. Dit was iets wat mij echt raakte...   maar blijkbaar zijn er echt heel veel mensen die het grote onzin vinden dat ik "nog" zo ben en dus misschien ouderwets.    Maar dat kan toch????
 Ik hoop dat we weer normaal verder kunnen gaan.   Bedankt voor de reacties die mij wel steunde.

Gerdientje

jammer dat je niet terugkomt op je eerdere mening, uiteraard heb je recht op je eigen mening maar ik had gehoopt dat je wat genuanceerder was gaan nadenken.
Anne

Ik wil alleen maar even zeggen dat ik het hartstikke leuk vind, een man die gezellig meekletst. Hij is tenslotte ook een beetje zwanger
Liefs Rene

Hoi!

Natuurlijk mag iedereen zijn eigen mening hebben(zonder daarbij iemand te kwetsen natuurlijk), ik snap alleen niet wat er zo raar is aan 2 MENSEN die samen graag een kindje willen!

Op wat eerdere berichtjes terug te komen(sorry weet de naam niet meer) het is helemaal niet slecht voor een kind om 2 vaders of 2 moeders te hebben. Ja misschien wordt het gepest op school, tja dat wordt een kind met een bril ook, of een kind met sproeten enz. enz.enz.enz kinderen weten altijd wel wat te bedenken om iemand te pesten.
In sommige gevallen is het denk ikz elfs beter, homostellen kunnen niet zomaar zwanger raken, hebben vaak een wat langere en moeilijkere weg te gaan om een kindje te kunnen krijgen, dus weten ze iig zeker dat ze een kindje willen. Ik vraag me af of de hetero-ouders van bijvoorbeeld Savannah wel zo goed hebben nagedacht over kinderen(ja ik weet het, dat is een uitzondering, maar het is er wel)

Ach, een aantal mensen in mijn vrienden/kennissenkring zijn opgevoed door 2 vaders of 2 moeders, en ze hebben er toch echt geen van allen ook maar iets van een complexje aan overgehouden, dus zo slecht zal het wel niet zijn.

Hallo allemaal,

Iedereen heeft natuurlijk recht op zijn eigen mening en ik vind ook dat je van beide kanten niemand kan beoordelen, als we allemaal hetzelfde zouden zijn zou het toch wel heel saai worden. Ook al ben ik van mening dat een man op het forum prima kan, en een kindje een liefdevolle omgeving nodig heeft, en dat kan prima met twee mannen of vrouwen kan ik ook wel begrijpen dat sommige mensen aan dat idee moeten wennen of het gewoon een beetje raar vinden.
Dat iemand zijn mening terug zou trekken zou ik eerlijk gezegd een beetje hypocriet vinden, ook al ben ik het niet met die mening eens.
Ik wil droompje een fijne zwangerschap wensen, mannen zwangeren natuurlijk gewoon mee!!!!!!!!!

Groetjes Brechtje

volgens mij leven we ondertussen wel es in een tijd dat dit soort dingen moeten kunnen, geen taboe meer zouden moeten zijn. Een kind dat in liefde word geboren is het mooiste wat er is. Er is ook, doordat het zoveel moeilijker is om iemand te vinden die draagmoeder wil zijn, goed over nagedacht. Je gaat dat niet zomaar aan iemand vragen neem ik aan. Ik voel me best vereerd dat we een man of meerdere mannen in ons midden hebben die tenminste praten over wat ze voelen en denken. Dromer is vast niet de enige man hier, er zullen er ook genoeg zijn die op "zwangere vrouwen verhaaltjes" kicken en daar heel andere dingen van denken en mee doen, het is naief om te denken dat alles wat je op een forum zet "onder ons" blijft....

Dromer, ik wens jou en je partner heel veel geluk en sterkte toe, ook voor de draagmoeder, lijkt mij moeilijk maar mooi om te kunnen doen. Geniet lekker van de zwangerschap en klim op je roze wolk en blijf daar. Hopelijk hou je ons op de hoogte en wees niet bang om te vragen he!!!!

Liefs, vicky
39/2

Ikvind het geweldig dat hier op de forum ook mannen actief zijn. En Dromer is heus niet de enige hoor, ik heb al meer mannen voorbij zien komen.
Zo kunnen wij ook eens lezen hoe een man de zwangerschap ervaart, dat vind ik wel leuk. Hij heeft net zo veel recht op deze forum als wij.
Er waren hier ook lesbienes actief, mag dat dan ook niet????
Ik vind het heel goed dat deze mensen ook hun gevoelens kunnen uiten. Het zijn gewone mensen net als wij.

Dromer, heel veel gezondheid en geluk met de zwangerschap!!!!! Ik begreep uit jou verhaal dat jullie vriendin die draagmoeder is, jullie ook gaat helpen met de kleine. Dus echt helemaal afstaan is het dan niet vind ik.   Geniet ervan. En de zwangerschap is zo weer voorbij hoor.

Kus, Ris

Terug
Bovenaan