ik weet niet wie de vader is

A

Anoniem

Guest
hoi ja sorry ik he al een bericht geschreven maar ik moet gewoon nog 1 doen want ik zit er erg mee.toen het uit was met de vader van me kind heb ik met iemand anders gedaan en dat was voor me vruchtbare periode en toen was het tog weer goed met de vader van me kind en heb ik het uitgemaakt met die andere.dus ben ik ook naar bed geweest met de vader van me kind en dta was na me vruchtbare periode.nu weet ik niet wie de vader is help me aub

Hai,

Om heel eerlijk te zijn weet ik niet heel goed wat je wil bereiken met
dit berichtje, want ik denk niet dat we je echt helpen kunnen.

Ik kan nu van wal steken over dat het me toch onverstandig lijkt dat je
het zonder bescherming (dat maak ik tenminste op uit je berichtje) met
iemand anders ook nog hebt gedaan, maar dat heeft natuurlijk weinig nut.

Heb je met je vriend besproken dat je ook met een ander naar bed bent
geweest? Ik denk dat het erg belangrijk is dat hij dat weet, zodat hij
weet waar hij aan toe is. Hij kan dan nog beslissen of hij het kindje
wil erkennen of niet.

Als je erachter wilt komen wie de vader van het kindje is, kan je na de
geboorte een DNA test laten doen. Tijdens de zwangerschap kan ook
volgens mij, maar het schijnt erg riskant te zijn voor je kindje.

Succes ermee,

Lynn

Oh, was ik nog vergeten te zeggen. Wil je denken aan je spelling,
hoofdletters, alineas en interpunctie? Het leest heel rottig zo.

Lynn

hey Mariska,

Heel vervelend voor je zeg!
Ik denk dat je het best eerlijk tegen je tegenwoordige vriend kan zijn en het hem vertellen. Dan kunnen jullie na de geboorte een DNA test laten doen als jullie er behoefte aan hebben.

Veel suc6!

Groetjes,

Danielle 20 weken en 6 dagen

quote: Lynnikins reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-12-2005 14:20:40'));

Oh, was ik nog vergeten te zeggen. Wil je denken aan je spelling, hoofdletters, alineas en interpunctie? Het leest heel rottig zo.

Lynn

Hey eh... Lyn..

Niet hatelijk bedoeld hoor maar   ze komt hier zoals ons allemaal om haar hart te luchten en steun te zoeken, en ik kan me voorstellen dat ze heel onzeker is... wij zijn er niet voor haar te veroordelen maar om haar te steunen... en hoe ze het opschrijft maakt toch ook niet uit? Het hoeft niet perfect hoor hier... Laten we lekker onzelf kunnen zijn en een ander in haar waarde laten ok?

Bats..

Ik kan me heel goed voorstellen dat ze haar hart wil luchten, en op
zich maakt het niet uit hoe ze het opschrijft, maar het leest heel
moeilijk. Ik heb geen dyslectie, maar ik heb wel erg veel moeite met
het lezen van verhalen zonder duidelijke rustpauzes. Vandaar. Het was
dus ook van mijn kant niet zo lullig bedoelt als het er bij nader
inzien stond...

Lynn

Hoi Mariska,

Ik ben ook van mening dat je het tegen je vriend moet vertellen. Lijkt me heel moeilijk om te doen, maar om met een leugen te moeten leven over de eventuele vader van het kind lijkt me veel erger! Ik hoop dan dat je vriend en jij er in principe vanuit zullen gaan dat hij de vader is en dan na de bevalling bij twijfel alsnog een DNA test doen. Dat je vlak voor en vlak na de vruchtbare periode gesext hebt zal niet veel uitmaken als het allebei zo dicht bij elkaar ligt. Je kunt daar in ieder geval niet naar kijken om te weten wie de vader is...

Succes en ik hoop dat je het je vriend gaat vertellen!

Michele

Jeetje wat een vervelende situatie!

Je kan idd zelf niet goed bepalen wat je vruchtbare periode is geweest.
Bij de meeste vrouwen is dat 14 dagen na je laatste menstruatie en dus ook voor je nieuwe mensturatie, maar dat hoeft helemaal niet altijd zo te zijn.

Ik zou het zeker aan je vriend vertellen, al snap ik dat je bang bent voor zijn reactie.
Maar zowel je vriend als je kindje hebben er recht op om te weten hoe het zit.
En ik denk ook dat als je het geheim houdt het  te veel aan je gaat vreten. Dat hou je nooit vol.

Ik hoop dat je vriend het een beetje begrijpt, al zal het hem heel veel pijn doen.

Succes!
Liefs,
Mandy

Terug
Bovenaan