ik weet niet wie de vader is

hoi bientje,

Ik wil even reageren op jou bericht. Ik kan me voorstellen dat je dit denkt. Toen ik het onderwerp las dacht ik ook, hallo dat is niet iets waar we je mee kunnen helpen. Ik had dit echt nooit van m'n leven niet op het forum gezet.   Ik snap best dat je er   mee zit, maar ik ga en aan de leeftijd twijfelen en als je de reacties allemaal ziet, is dat ook niet erg aardig. (en terecht).  
Gerdientje

Haai,
Aparte discussie geworden zo. Weet ook niet goed hoe te reageren.... Ik hoop voor mariska dat het kindje is van de man waar ze het meest van houdt!!
En met de bloedtest aan het begin van de zwangerschap wordt je bij ons automatisch op HIV getest. Dat zou ik dan wel doen.

Enne... misschien wel verstandig om je man in te lichten van je uitstapje, want het is moeilijk om met zo'n geweten te leven lijkt me...

Enne...is je relatie steady genoeg voor nog een kindje erbij?

Succes en ik hoop het allerbeste voor je!! Greetz Patries

Hallo dames ik wil graag even reageren.

Mariska tja wat je met je sex leven doet dat is ieder zijn eigen zaak, maar ik hoop wel dat je genoeg in de rats hebt gezeten en nooit meer zo maar effe met iemand onbeschermt het bed in duikt, maar goed dat verhaal gaat dan over mijn normen en waarden.

Dames wat betreft dat zij zegt dat ze pas na haar ongi vruchtbaar was klopt toch ook. Tuurlijk ben je iedere cyclus vruchtbaar, maar als je aan het einde van de cyclus ongi wordt, ben je die cyclus dus niet zwanger geraakt. Dus is ze na haar laatste ongi zwanger geraakt, en zo als ik het dan begrijp toen alleen met haar huidige vriend in bed geweest. Afwachten wat de echo uitwijst, is ze echt pas zo kort zwanger, ja dan kan ze de conclusie zelf wel trekken is de laatste ongi geen echt ongi meer geweest, tja dan weet je nog niets.

maar Mariska 1 ding vertel het aan je huidige vriend. Een relatie is gebaseerd op vertrouwen. En zeker als jullie straks een kindje in de wereld zetten. Hij kan het altijd van iemand anders horen, en dan zit dat kind daar straks midden in. Dus beter nu eerlijk en open beginnnen dan ipv een relatie gebaseerd op leugens.

Suc6 ermee

Groetjes Doortje

hallo ben ik weer,sorry hoor maar ik vindt bepaalde mensen erg brutaal.en die kunnen beter maar niet regaeren want ik wordt er echt gek van sorry.en de mensen die normaal hebben gereageerd alvast bedankt voor jullie reactie kusjes mariska

hoi hoi
ook ik wil hier even op reageren.mariska vraagt jullie om aan advies en niet om een veroordeling!!!!!
wat wten jullie er nou van in wat voor een situatie zij zat?kan me hier erg kwaad over maken dat er mensen zijn die een ander zo beoordelen.mischien had ze al een lange tijd een slechte realtie met haar vriend en had ze genegenheid nodig,wat weten jullie ervan.
als iemand om een advies vraagt ga dan niet onbedoelde raad geven en je opstellen als een moeder theresa,iedreen maakt fouten toch.
heb het al eerder gezegt maar laat elkaar in waarde want sommigen oordelen echt te snel.
mariska wens je vee l geluk en liefde toe en een fijne zwangerschap meid.
liefs sil

hallo,

Misschien is het beter om het hele onderwerp er uit te halen. Want je gaat de 100 reacties wel halen en die zullen niet allemaal even leuk en  helpend zijn.
Ik kan ook niet begrijpen dat je zo stom bent geweest om met 2 mannen naar bed te gaan. Ook niet als je troost zoekt. En je schrijft zelf dat je het aan en uit hebt gemaakt met de een en de ander. Dus je hebt het wel bewust gedaan.  Je weet toch dat als je zoiets doet dat je zwanger kan raken????? Sorry hoor maar ik kan je echt niet begrijpen. Ik hoop wel dat je het kindje houd en van kunt gaan genieten want je baby kan er niks aan doen. En heeft een heleboel liefde nodig die jij moet kunnen gaan geven.  Ik zou het gewoon aan je huidige vriend vertellen zodat hij jou misschien ook kan steunen ik je probleem. Misschien word het dan wel makkelijker dan je verwacht had. (ook als blijkt dat het kindje niet van hem is).
ietje

Hallo,

Ik wil hier ook graag even op reageren. Het is inderdaad zo dat wij niet alles weten en niemand is heilig, daar hebben sommige van jullie helemaal gelijk in. Ik vind wel dat als je zo'n onderwerp neerzet op het forum je niet hoeft te verwachten dat iedereen je maar zielig vind en dat je geen enkele 'nare' respons krijgt. Dan kan je net zo goed niks neerzetten of er alleen met je beste vrienden overhebben want zo zit de wereld nu eenmaal niet in elkaar. Die vrouwen die een andere reactie hebben gegeven dan je verwachtte hebben daar trouwens het volste recht toe en ik kan ze helaas geen ongelijk geven, al weten wij dus niet alles, bijvoorbeeld welke voorbehoedsmiddelen je hebt gebruikt...

Brechtje

je kan het wel brutale reacties vinden maar je vraagt er zelf om...
er is geen concrete vraagstelling, je hebt alleen een paar feiten neergegooit voor ons en daar hellup! achter gezet... dus het lijk me vrij logish dat mensen dan hun meningen gaan geven...zij het in jouw ogen   juist of onjuist !
je hebt zelf gevraagt om reacties en zie hier het resultaat..  
niemand kan je namelijk "helpen"met het feit dat je niet weet wie de vader is... dat weten wij namelijk ook niet!.
dus als je dan zoiets neerzet op een forum vind ik niet dat je de mensen die vervolgens reageren iets kwalijk kunt nemen...
mijn mening.

desalniettemin wil ik je toch bij deze even succes wensen en hopelijk maak je in de toekomst verstandigere beslissingen.
groetjes, greta

Terug
Bovenaan