ik weet niet wie de vader is

Hoi,

ik kan me voorstellen dat je hiermee zit, wat een probleem zeg, hoe kom je eraan, wel errug onverstandig om onveilig met iemand naar bed te gaan en dan nog maar niet te spreken van het feit dat je in zo'n korte tijd gewoon met 2 mannen naar bed gaat, voor mij onbegrijpelijk, maar goed voor een oordeel kom je niet, maar ik zou zeggen als je dat kan kan je het ook oplossen, natuurlijk moet je dat zeggen!
Ik hoorde laatst van een kennis ook dat haar buren gescheiden waren omdat haar man er na (!) de bevalling achter kwam dat het kindje niet van hem was, maar dus ook van een oude ex, waar ze toch nog 1 (!) x mee naar bed was geweest, ik vind dat echt heel erg voor zo'n man, daar heeft hij zich dan 9 maanden op verheugd.
Het is denk ik al erg genoeg dat je het met een ander hebt gedaan, laat staan dat iemand dan ook nog moet ontdekken dat zijn verwachte kind van een ander is, als je het hem verteld dat je het niet weet kan hij keuzes maken, das wel zo eerlijk!

Groetjes Brenda

ps Sterkte, ik kan me voorstellen dat het zwaar is om hier mee voor de dag te komen, ik zou me zeker zeer ellendig voelen en jij ook neem ik aan.

hey mariska....
Jeetje idd een rot situatie voor je zo...Ik denk eerlijk gezegt dat je het je vriend niet durft te vertellen en hoe stom het miss ook klinkt is het ook wel even beter, heb je al een echo gehad??
Als je namelijk weet hoe lang je precies zwanger bent,dan kun je ook uitrekenen wanneer het vruchtje bevrucht is,en dan 5 dagen tot een week vanaf trekken en die dag staat zeg maar voor de klus dag. dan heb je miss enige indicatie van wie het kan zijn als je heel goed terug denkt.
Een vriendin van me heeft namelijk hetzelfde meegemaakt en zo kwam ze er achter dat het toch van haar eigen vriend moest zijn en idd ,het is precies zijn papa,dus ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je hier wat aan hebt, ik denk namelijk dat als de datum op je vriend aankomt dat je niks hoeft te zeggen.want hoe lullig het miss voor anderen overkomt soms is het idd beter wat niet weet wat niet deert zeker als je relatie al niet zo lekker verloopt, is het toch van de ander ,dan zou ik het wel eerlijk vertellen.

Liefs bianca

hoi allemaal bedankt voor jullie reactie.ik ben vannochtend naar de dokter geweest en die zegt dat ik 1 maand zwanger ben.dus het is gewoon van de zelfde vader gelukkig.dus ik hoef niet meer te stressen.kusjes mariska

Mariska,

aan de hand waarvan heeft de huisarts dat dan bepaald?
En hoe zit het dan, ik begreep dat je in één cyclus met twee mannen hebt gevreeen of niet? Of is dat in een andere cyclus gebeurd, dan aan in de cyclus waarvan de huisarts zegt dat je nu zwanger bent.

Nou ja meid sterkte in ieder geval, want het lijkt me dat er toch wel wat te repareren is.

Miep

hoi ik wou weer even reageren.nou de huisarts zegt dat ik na me ongesteldheid vruchtbaar was,dus toen had ik het alleen met me vriend gedaan.dus zo doende weet ik dat hij de vader is.morgen mag ik een echo laten mAken.spannnend zeg.kusjes mariska

ik kan er met mijn verstand niet bij dat je in zo,n korte tijd weer met een ander het bed induikt dan zit je wel heel erg omhoog en dan ook te denken aan geslachtziektes of aids ik vind dat jij je partner dat moet vertellen je hebt mischien wel het geluk dat hij de vader is maar als hij of jij straks een geslachtsziekte heeft hoe leg je het dan uit? ik vind dat je beter had moeten weten volgens mij heb je totaal geen zelfrespect

voordat je ongesteld word,   ben je tog ook gewoon vruchtbaar? of ben ik nou debiel?
ik vind het een beetje een raar verhaal hoor... sorry...

Ik wilde niet reageren, maar doe het toch..

Hebben we geen biologieles meer?? Sorry, hoor.. "na ME (mijn) ongesteldheid vuchtbaar".. HALLO?! We leven toch niet meer in de middeleeuwen. Iedereen zou nu  toch moeten weten dat je in principe iedere cyclus vruchtbaar bent en dat je cyclus BEGINT en EINDIGT met de menstruatie????

Het spijt me als ik iemand beledig heb, maar ik ben echt geschokt. Of overdrijf ik nu?

Bien

Terug
Bovenaan