A
Anoniem
Guest
tsja , ik heb niet op de vraag gereageerd omdat ik het te zot voor woorden vondt, maar wel dit topic gevolgd, vroeg me echt af wat hier nou op te zeggen was dat vriendelijk kon zijn en mijn idee is kun je niets positiefs zeggen doe het dan maar ff niet, maar ik vindt wel dat iedereen zijn eigen mening mag hebben, je vraagt hier iets omdat je een mening iwl en niet omdat je de hemel ingeprezen wilt worden (zeker niet hierom hoop ik) dus als een ander zijn menin gniet overeenkomt met die van jou moet je ook niet zielig doen, en zo reageren als mariska doet. je vraagt meningen en krijgt die, anders moet je er maar duidelijk bij zeggen dat je alleen reacties wilt van minsen die iets aardig zeggen en met je meepraten, maar ja als je meepraters wilt hoef je het ook niet op te schrijven dan wist je het al....
ook weten we dat het hiet gonst van de hormonen dus ja dat iemand af en toe wat fel is ook dat is logisch dat heb je nu eenmaal onder een heel forum vol zwangeren, wat ik alleen wil vragen is laat elkaar in hun waarde schrijf iets op en lees het dan eerst eens over, en vraag je af of je het ook zo tegen je beste vriendin zou zeggen... zo niet waarom dan wel tegen een vreemde? ik be op het moment erg fel steeds en denk ook bij zo'n bericht (laat ik maar niet zeggen wat ik denk is niet positief) maar ja heeft het nut om het zo te zeggen o fzou het meer helpen als het over kwam op een positieve manier?
groetjes brenda
ook weten we dat het hiet gonst van de hormonen dus ja dat iemand af en toe wat fel is ook dat is logisch dat heb je nu eenmaal onder een heel forum vol zwangeren, wat ik alleen wil vragen is laat elkaar in hun waarde schrijf iets op en lees het dan eerst eens over, en vraag je af of je het ook zo tegen je beste vriendin zou zeggen... zo niet waarom dan wel tegen een vreemde? ik be op het moment erg fel steeds en denk ook bij zo'n bericht (laat ik maar niet zeggen wat ik denk is niet positief) maar ja heeft het nut om het zo te zeggen o fzou het meer helpen als het over kwam op een positieve manier?
groetjes brenda