Ik wil dit even kwijt want ik word er niet goed van.

En weet je waar ik niet goed van wordt, al die vrouwen die denken dat ze zich moeten verdedigen omdat ze kiezen voor FV. En vrouwen die bij voorbaat zeggen ik wil geen BV geven, want het is niet mijn ding, en de borst is voor mijn man. Walgelijk gewoon.

Ik heb vriendinnen die uit overtuiging voor FV hebben gekozen, zij hebben zich nooit bij niemand hoeven te verdedigen. Zij hebben geaccepteerd dat BV als zeer goede voeding wordt gezien, maar dat zij anders kiezen. En daarmee is voor ons allemaal de kous af.

Maar dat gezeik van vrouwen die vinden dat ze zich moeten verdedigen, en zeggen dat vrouwen die BV promoten van de maffia zijn. Kom op zeg, dat maken jullie er zelf van. Het is maar hoe je de dingen uit wil leggen.

Het lijkt wel of jullie  zelf van de  FV-maffia zijn en jullie drukken vrouwen die wel BV (iets heel natuurlijks) willen geven in een hoekje dat je haast zou denken dat als iemand die voor BV kiest gek is. Kom op zeg. Hou inderdaad eens op met die discussie, want die wordt iedere keer door FV moeders aangezwengeld.

Miep
(Die gewoon datgene geeft wat zij wil, en zich niet wenst te verdedigen)
 
Hoi,

het is natuurlijk vanzelfsprekend dat iedereen zelf hun keuzes mag maken FV of BV, maar hoe kunnen sommigen van jullie nou zeggen dat FV NET zo GOEd is al BV?? ik bedoel de naam zegt het al ' kunstvoeding' ! ik ben niet tegen het geven van FV want soms moet je gewoon FV geven en ben blij dat het er is maar toch vind ik niet dat het net zo goed is als BV omdat BV niet door mensen gemaakt kan worden. Zo simpel is dat! probeer maar eens nagemaakte koemelk te drinken elke dag??? hoe smakelijk zal dat zijn ? Iemand zei hier dat we blij mogen zijn dat we in een land leven waar we FV hebben, ben ik helemaal mee eens want in sommige landen doen ze het nog steed met melkmoeders. Nogmaals met respect ieder zijn eigen keuze maar het is en blijft een feit dat geen voeding hetzelfde kan zijn als BV
 
Hoi allemaal,

Wat een reacties kan het allemaal opleveren zeg.

Ik ben een moeder van een dochtertje van 10,5 mnd. Graag had ik bv willen geven, alleen heb ik toen ik 29 was een hartaanval gekregen en daarvoor slik ik nu medicijnen (preventief). Ik heb de hele molen van hartkatheterisatie tot dotteren meegemaakt. Geen pretje moet ik zeggen. En het was nog helemaal niet duidelijk of ik ooit een kindje mocht krijgen. In ieder geval het eerste jaar niet. Ik slikte  een  pil  die niet goed is voor een ongeboren baby. Dus  sowieso een jaartje wachten, terwijl de kinderwens erg groot was. Toen het eindelijk mocht, heeft de apotheek helemaal uitgezocht wat ik wel en niet mocht slikken. Alles is gelukkig goed gegaan. Ik moest in het ziekenhuis bevallen en aan de hartmonitor zodat ze me in de gaten konden houden. Daarna ben ik weer met mijn normale pillen begonnen omdat ik toch zeker  8,5 maanden niet mijn pillen heb geslikt die ik had moeten slikken. Dat was niet goed voor mij. Ik weet dat ik wat ben afgedwaald, alleen het is niet zo vanzelfsprekend dat je altijd maar bv kan geven. Ook voor bij iedereen waarbij het niet lukt. De fv is voor ons dus een uitkomst. Nu konden we gezellig samen 's nachts de fles geven. Dat is toch ook een bijzonder moment.

Dus moeders,  doe wat je hart je ingeeft en laat de rest maar ......!!

Groetjes Marielle (moeder (nu 32) van Carlijne)
 
Terug
Bovenaan