Ik word er gek van!

ja dan heb je er de rust voor hé! Helaas moet je t dit keer zonder dikke cocktail doen ;)  of alcohol vrij dat mag dan weer wel hihi Ik slaap ook nog steeds erg slecht,in slaap kom ik makkelijk maar tegen een uur of 4 ben ik klaar wakker pff  ja je hebt gelijk fleur dat is ook belangrijk!  En de leeftijd is ook nog gunstig inderdaad Maar dat stressen pff ik kan dat denk ik echt pas als we de 12 weken voorbij zijn van me af zetten of in iedergeval minder haha.nou ik ben nogal geschrokken van dat "windei" dat je geen vruchtje in het zakje hebt zitten of dat het hartje na een paar weken al gestopt is maar je lichaam denkt dat het zwanger is..Ik weet gewoon dat het vaker goed dan fout gaat en dat je er hoe dan ook niks aan kan veranderen als het zo is,maar het knaagt ben zo bang dat ik juist die pechvogel ben ( en dat alleen door Google!)  In het begin zei ik nog hard tegen me vriend het is jammer als het een miskraam word, maar ik kan in iedergeval wel zwanger worden en nu bijna een week later ben ik al gehecht aan het hopelijk kleine baby'tje ik MOET het van me af gaan zetten maar hoe? Ben jij nog wel steeds relaxt fleur?

Haha ja t schijnt dat je ineens overal om kan huilen hé! Bij wie moest je huilen dan? Ik volg namelijk ook idols hihi ik heb t sinds zaterdag nog niet weer gehad maar wel prikoogjes
 
Ik heb exact hetzelfde als jij, ik val makkelijk in slaap, vaak zelfs tijdens het kijken van een serie, en word klokslag tussen 04.00 uur en 04.30 uur wakker (iedere dag!)

Ik ben zelf heel relaxed nog, maar snap precies wat je bedoelt. Ik heb me de eerste 3 weken van mijn zwangerschap niet netjes gedragen (qua drank en roken, en dan druk ik het zacht uit) dus ik ga er sinds het begin al van uit dat deze zwangerschap geen stand gaat houden, wanneer dat wel zo is, kan het alleen maar meevallen. En net als jij, zijn mijn vriend en ik al heel blij dat we überhaupt vruchtbaar zijn, daar ben je al mee gezegend vind ik. En we zijn nog jong, lukt het nu niet dan wel in de toekomst. Veel mensen roepen met 4 weken zwangerschap al van de daken dat ze zwanger zijn en zijn zich er niet van bewust dat het nog fout kan gaan, wanneer dit wel gebeurt zijn ze er kapot van omdat ze het totaal niet aan hebben zien komen. Ik stel me erop in dat het fout kan gaan en dan kan het alleen maar meevallen :)

Begrijp me niet verkeerd hoor, deze zwangerschap spookt minimaal 12 uur per dag door mijn hoofd en mijn grootste wens is dit 4 weken oude kindje gezond en wel op wereld zetten <3

Ja ik werd emotioneel bij Idols bij dat zieke meisje dat eruit vloog omdat ze de tekst kwijtraakte terwijl ze zo ongelofelijk goed kan zingen, Jessica heet ze geloof ik, ze lijkt op Ariane Grande
 
ja klopt ik heb dat ook!! apart he! rookte jij nog ja? ben je daar na of voor de test mee gestopt? ( geen veroordeling hoor alleen nieuwsgierig) ik heb wel gedronken toen net de innesteling heeft plaats gevonden maar dat wist ik toen nog niet.   ik heb echt respect voor je dat je zo rustig bent ( of ik ben gewoon een mega stresskip dat kan ook ) ja daar zijn we zeker mee gezegend, ik had ergens ook altijd gedacht dat ik niet vruchtbaar zou zijn ook dom gedacht achteraf natuurlijk. klopt veel mensen vertellen het al heel snel maar ook wij zijn er voorzichtig mee om ons heen zijn er ook een aantal dingen gebeurt waarvan wij erg geschrokken zijn dus willen echt wachten zolang t kan. wel denk ik dat alsnog de klap hard  aan zou komen bij mij als blijkt dat er wat mis is maar ik moet aan de andere kant ook proberen te vertrouwen op mijn lijf. weet jij al  thuis of in het ziekenhuis wilt bevallen ( er vanuit gaande dat alles goed gaat)

oja ik weet wie je bedoeld! ze was er echt kapot van ja, erg zielig ook had  niet gedacht dat zij eruit zou gaan!
 
Nou ik rookte de laatste jaren alleen als ik had gedronken, maar deed het dan wel in flinke hoeveelheden :| Met koningsdag zijn er toch al gauw 2 pakjes doorheen gegaan en veeeel alcohol. Maar dat was tussen de eisprong en de innesteling dus weet niet in hoeverre dat kwaad kan. Heb er wel heel veel spijt van :( Na de positieve test geen druppel alcohol en sigaret meer op.

Mijn vriend en ik wilde zelf het liefst aan het einde van dit jaar zwanger raken, en gingen er totaal niet vanuit dat het de eerste keer raak zou zijn. Ook hebben wij niet eens op de meest vruchtbare dagen seks gehad, dus het is een beetje een raadsel.

Ik ben op 9 april met de pil gestopt en wilde graag eerst 1 keer natuurlijk ongesteld worden, dus de eerste maand veilig gedaan. Dus was gelijk de eerste keer gelijk raak.

Ik ben ook een enorme stresskip en controlefreak en sta verbaasd van mezelf dat ik zo relaxt ben. Ik wou dat je ermee kon helpen Desiree. Praat vooral veel met je vriend en zeg eerlijk wat je zorgen zijn. Dat lucht op.

 
Gezond is het natuurlijk niet maar aan de andere kant je bent wel zwanger dus dat zegt dan toch ook wel weer iets (lijkt mij dan)

Alleen maar mooi toch dat jullie zo snel zwanger zijn! Ik denk dat dat ook wel een goed teken is?!

Ik ben vorig jaar juni/juli gestopt,weet niet precies meer waneer,eerst wou ik rustig kunnen ontpillen en kijken hoe me cyclus was. Ook vond ik het vooral nog erg spannend. in april heb ik in de app gekeken wanneer ik vruchtbaar was en toen was het dus ook raak.

ik denk dat niemand me kan helpen het is iets wat ik zelf van me moet afzetten ookal zou ik bij wijze van te horen krijgen dat het nu gewoon goed zit dan ga ik over een paar dagen weer denken. Die 12 weken moeten gewoon om zijn. Ik zei gister trouwens begin 8 weken dat ik na de vk moest maar ik ben dan net 9 weken ( ook een beetje warrig hihi)  heb jij al mail gehad van joun vk? Waarom heeft Rotterdam joun voorkeur als ik vragen mag?
 
Ik vind het soms ook lastig, zit nu in mijn 5e week maar ben pas 4 weken en 3 dagen natuurlijk. Nee nog geen email van vk gehad :( ik check mijn mail iedere 20 min maar niks.. Morgen ga ik bellen.

Wij zijn allebei in Rotterdam geboren en willen graag dat het bij kindje ook gebeurd. Je hebt dat natuurlijk niet voor het kiezen maar als de situatie het toelaat, heeft dat onze voorkeur. Ik neem aan dat jij ook in het ziekenhuis wilt bevallen?

Ik ben wel al vreselijk aan het fantaseren over kleertjes en kinderkamers, ik ben er bijvoorbeeld ook al over uit hoe hij/zij zou gaan heten haha.
 
Terug
Bovenaan