Ik word er gek van!

Thnx fleurtje!  Jij ook alvast voorzichtig gefeliciteerd een streep is een streep! Je hgc moet gewoon nog even op peil komen! Ik kan het ondertussen nog steeds niet helemaal bevatten zo raar haha
 
<p style="text-align: left;">Heel vreemd hè, ene moment ontzettend blij maar ook bang.. ik hou er wel rekening mee dat het nog fout kan gaan, vandaag echt 0 symptomen. Hoe voel jij je?</p>
 
Ja precies dat gevoel!!! En dan ga ik weer teveel lezen en teveel denken pff ik weet ook niet precies hoe lang ik zwanger ben omdat ik schommel met de dagen dus ben heel nerveus..Ik heb me slijm weer terug haha niet heel veel maar wel dik en wit. Nog steeds regelmatig duizelig en heeel veeel plassen ( maar dat kan ook van de zenuwen komen ) <span style="line-height: 1.5;">Vanmorgen weer getest en weer positief dus nu moet ik ophouden en proberen te genieten. En smoesjes bedenken voor zondag waarom ik geen wijn hoef hihi Probeer jij ook een beetje te genieten het schijnt heel normaal te zijn dat je nog niet gelijk last van symptomen hebt ik weet het het is heel moeilijk en je wilt graag bevestiging maar helaas moeten we hopen op een goede afloop en stressen erover is ook niet heel bevorderlijk. Gelukkig kunnen we er hier met elkaar over praten dat is al heel fijn!</span>

 
Gefeliciteerd Fleurtje en Desiree! Wat leuk!

Desiree, dan klopten toch alle symptomen die je omschreef.
 
Fleur xx Super leuk. Gefeliciteerd Fleur een streep is een streep. Je lichaam hield je dus toch niet voor de gek.
 
Desiree ben ook blij dat ik er hier over kan praten, vind het zo vreemd om met zo'n groot geheim te lopen. Morgen is mijn NOD dus erg spannend of de streep er überhaupt nog is. Vandaag weer veel last, misselijk gespannen borsten en weinig trek.

Een voorzichtige dankjewel MichelleNicky en Bella30 :)
 
Ja heel gek! Van iedereen gaat het leven door en de jouwe draait nu maar om 1 ding! Vind het spannend voor je fleurtje! Heb je nog weer getest?

Ik ben nog hartstikke zwanger! had vandaag ( als me cyclus nu wel goed loopt)  me nod maar ik heb afscheiding en zolang ik dat heb is het goed hihi ik ben wel erg huilerig en last van me liezen en onderrug.<span style="line-height: 1.5;">ook heb ik een afkeer voor koffie volgens mij ontwikkeld,maar hé als dat het is dan ben ik al heel erg blij:) hoop in iedergeval dat de misselijkheid weg blijft.</span>

Ik ga voor je duimen fleurtje!!
 
Terug
Bovenaan