Ik wordt maandag ingeleid...

Zet m op, je bent inmiddels al bezig.
Hopelijk gaat het voorspoedig en duurt het niet   dagen.

Liefs Sharon

Beste Inge,

Ik wens jou heel veel succes met de bevalling, maar ook veel sterkte vanwege de dubbele gevoelens!

En bovenal dat het goed gaat met jouw kindje en jouzelf!

gr mama van MD

Hoi Inge,

Nu ik dit berichtje schrijf heb jij misschien al je kleine wonder in je handen. Ik hoop voor je dat alles goed gaat en dat je het een hele mooie bijzondere ervaring vind. Ik vind dat jullie heel veel respect verdienen  voor de moeilijke periode die jullie hebben gehad. En ook hoop dat jullie nu heerlijk kunnen gaan genieten van de periode die komen gaat ( of al is ). Zet hem op he!

Liefs Linda 32 wk

Hallo Inge,

Ik heb nooit persoonlijk met je gemaild, maar wel je verhalen op dit forum gevolgd. Misschien een beetje laat en heb je je kindje al in je armen..maar ik wilde je toch heel veel sterkte en geluk wensen!
Groetjes,

NathalieMS
(26w+6)

Hoi Inge,
eindelijk is het moment dan daar. Kan me je dubbele gevoel wel voorstellen. Probeer toch zo veel mogelijk nog te genieten van het gevoel van nu en dadelijk als het kindje geboren is.
Heel veel succes zo dadelijk en laat het ons weten he.
Groetjes Veerle

Lieve Inge!

Hopenlijk gaat het heel goed met jou, je man  en jullie kleine hummel!!
Ook ik heb al heel lang jou verhaal gevolgt en ik hoop zo dat het goed met je gaat.

Hele dikke knuffel,  

Marielle

Ha Inge,

Ook ik ben reuze benieuwd hoe het met jullie en jullie aanwinst is. Ik denk aan je !

Terug
Bovenaan