Ik wordt maandag ingeleid...

Lieve Inge,
Ik wil je ook hier heel veel geluk, kracht en al het andere goede wensen voor jou, je mannetje en je kleintje.
Het zal inderdaad een dubbele dag zijn, je hebt twee kleintjes en een zal zich echt laten horen. Ik hoop dat alles toch zal meevallen en mijn gedachten zijn bij jullie morgen!!
Liefs Daisy

Hoi Inge,

Eindelijk is het dan zover! Na alle moeilijkheden gaan jullie nu eindelijk jullie wondertje bewonderen. Ik hoop voor je dat het morgen allemaal voorspoedig verloopt, en dat je in een paar uur tijd jullie wondertje in je armen hebt.

Succes en sterkte morgen!
Groetjes, Cathy

Hoi Inge,

Heel veel succes met je bevalling! Ik wens je alle sterkte van de wereld!

En ik hoop dat jullie van jullie kleine wondertje kunnen genieten en jullie andere wondertje toch even kunnen koesteren.

Groetjes,

Vanessa

Hoi Inge,

Ik heb jou regelmatig gevolgd op het andere forum, ook heb ik hier weleens stukjes van je gelezen.
Een poosje terug heb ik hier een topic geopend, en ik weet nog dat  ik een hele lieve reactie van jou kreeg!

Ik wil jou/jullie morgen dan ook heel veel succes wensen. Ik hoop voor je dat het je allemaal meevalt, en dat jullie dan eindelijk kunnen genieten van jullie welverdiende Wonder!

Ik denk aan jullie!!

Heel veel liefs Annie

Hoi lieve Inge,

Morgen zou voor jullie allebei een dag zijn met gemengde gevoelens. Een dag waar jullie al 4 jaar naar uit kijken.

Ik wil je alle kracht, moed en liefde geven voor morgen.
Ik  voor je dat  de bevalling snel en makkelijk verloopt en jullie morgen een groot wondertje in je armen mogen houden.

Ik zal aan je denken morgen.

Ik wacht met spanning af, ik ben erg benieuwd naar jullie wondertje.

van kruimel

Hee lieve meiden,

Bedankt voor al jullie geweldige berichtjes!
Tot nu toe ben ik nog vrij rustig. De ctg was wel wat minder maar nog niet om alarm te slaan volgens de vk die hier vanmiddag was. Ik temperatuur nu om het uur en als ie te hoog wordt moet ik de verloskamers bellen. Maargoed vooralsnog zit ik nog steeds 2 tienden onder de max.

Ruma, ik ben door een wonder zwanger door ivf maar ik reageer door vroege overgang helemaal niet meer op die hormonen. De kans is dus heel klein dat het nogmaals lukt en daar moeten we rekening mee houden. Vandaar dat ik extra bewust afscheid neem van het gevoel in mijn buik.

Nou meiden zodra er nieuws is horen jullie het!

x ing

Hallo Ing
wil je even heel veel succes wensen morgen en de aankomende dagen als da nodig is. Geniet vanavond nog even van dat kleine wondertje in je buik en misschien ligt het morgen al op je buik... Nou meid heel veel sterkte.
Gr sandra

Hoi Inge,

De laatste uurtjes zijn aangebroken. Echt een moment van gemengde gevoelens, vooral in jullie situatie. Geniet nog even van het gevoel van leven in je buik en ik wens je een voorspoedige bevalling toe en een pracht van een baby.

Veel liefs,

Twinkel3

Terug
Bovenaan