Hi Roosmarijn en Femke,
Ja vandaag mijn laatste dag gehad ... heerlijk hoor. Een heel leuke afscheidslunch gehad in Slot Zeist, super gezellig met kadootjes enzo. Zo lief, ik had het echt niet verwacht als freelancer ben je altijd maar tijdelijk aanwezig in een bedrijf, dus het was wel echt super dat ze zich zo hadden ingespannen.
En nu lekker even niets, althans..... morgen staat er een bloedonderzoek op het programma. Mijn laatste glucosetest was op het randje qua toelaatbare waarde. Dus nu moet ik opnieuw naar het ziekenhuis voor een suikertest, alleen nu moet ik nuchter testen. En ik zie daar echt gigantisch tegenop. Ik ben 's ochtends ALTIJD misselijk, dus ik eet eigenlijk direct na het opstaan, waardoor het wegzakt. Maar nu moet ik dus op lege maag naar het ziekenhuis voor de eerste meting, daarna suikerwater drinken en dan na een uur weer testen. Bluuuuh, ik heb het maar direct voor morgen afgesproken, dan ben ik er ook vanaf ook.
Hopelijk zijn de waardes nu wel goed, dan kan ik bij de vk blijven, anders moet ik over naar de gyn. Nou ja we zien het wel, ik laat het maar over me heen komen.
Ik merk wel dat het verlof precies op tijd komt. Ik was er echt aan toe. Met name het autorijden stond me tegen ( Den Bosch ---> Zeist). Maar ja, nu lekker thuis rommelen.
En Femke, volgende week gaat het gebeuren toch? In de week van carnaval?
Spannend hoor, ik hoop dat het allemaal naar wens gaat en dat je een prachtige gezonde dochter in je armen kan sluiten. Ga je onder volledige narcose?
Mmmm, heel spannend. Nou ja, je bent de eerste. Ik denk zelf dat ik wel de laatste zal zijn. Ik denk steeds dat ik echt eind maart pas ga bevallen, als het geen begin april wordt. Maar we zullen zien ...... misschien dient de baby zich wel aan op 39 weken.... wishfull thinking ...... hahahaha.
Ik ben de buik wel zat aan het worden. Met name slapen is wat lastig aan het worden. En dan wordt ik moe en wat kribbig ... niet zo leuk voor mijn man en kinderen ....
nou fijne avond en ik hou jullie op de hoogte van morgen,
gr Jenny