ik zag dat er meer meiden zwanger zijn van de derde!!!!

He Jenny en Roosmarijn,

Was t maar waar dat ik volgende week de KS krijg, nee dat is pas over 2 weken (wk39)!!

Maar goed ik had gisterenavond de hele avond weeen, vannnacht ook en vandaag ook de hele dag.
Ze komen af en toe wel regelmatig maar er zit ook wel eens een pauze tussen.
Ik ben er iig heel erg beroerd van.

Bas komt vanavond niet thuis van zijn werk. Balen!!!
Ik heb gelukkig wel kunnen regelen dat Valentijn de hele dag al bij mijn vader is maar zo komt hij hem weer brengen (hij wilde naar huis mijn schatje) en zal ik ze dus toch alle twee naar bed moeten brengen.
Maar goed ik was vandaag ook al op de school van juul een paar uurtjes om te helpen bij een project. Kon ik niet missen. De weeen hilden spontaan op vanmorgen en toen ik een voet over de drempel stak rond 11uur begonnen ze weer, haha!

Gelukkig kon ik daarna lekker rustig in bad en even slapen.
De rest van de middag heb ik op de bank gelegen, juul was super lief aan het spelen. Dat was mazzel!
Maar goed ik hou jullie op de hoogte, heb t idee dat mijn kleintje zich dit weekend wel kan gaan aandienen en ik neem aan dat ze dan de KS wel naar voren gaan plaatsen.
Ze hebben me iig beloofd dat ik vanaf 37 weken niet meer geremd ga worden en dat t dan mag komen. Dinsdag ben ik 38 weken.

Maar goed Jenny om op je vraag terug te komen die KS zal onder plaatselijke verdoving plaats gaan vinden. (ruggeprik) Gelukkig!!
Ik zal mijn ziekenhuistasje vanavond eens in orde gaan maken.

Meiden geniet van jullie wel verdiende verlof!!
Liefs Femke

ooh Femke

dat klinkt als een serieus begin hoor wat je beschrijft.Het is dat de weeen nog wegebben,  maar anders denk ik dat  het zomaar kan doorzetten!  Dat ze de KS pas in week 39 doen, ik dacht altijd dat ze dat in 37 of 38 plannen zodat je eigen lichaam niet eerder begint zeg maar.
NOu heel veel sterkte en wat fijn dat het een ruggeprik is, dan kun je de kleine meid meteen zien en bewonderen.
we houden contact!!!

fijne avond
Jenny

Ja idd Jenny dat was ook wat ik mijn hele zwangerschap gedacht had...dat ik in wk 38 toch wel mama zou worden maar het bleek dus anders.

Ik mocht pas in wk 39 of wk 40 gaan plannen!!!
Valentijntje was drie dagen te vroeg dus ik heb wel moeten aandringen dat ik echt niet in wk 40 wil.

Daarom wk 39!
Maar goed dat is dus nog een kleine 2 weken dus dat lukt wel hoor.
Al zit ik er sinds die weeen wel een klein beetje op mijn laatste extra energie.

Maar goed. de weeen zijn weer weg, zo heel af en toe nog een.
Ik was wel heel graag vandaag bevallen, op Valentijnsdag. (ivm met mijn valentijntje, vond ik dat wel bijzonder)
Dat zit er denk ik niet meer in maar goed de data die ik heb gekregen is ook super mooi!
Juul is nog steeds aan het aftellen, dat is ook wel weer leuk voor hem en bovendien ben ik gek op de optocht op zondag dus daar kan ik dan nog lekker bij zijn.

Bij Valentijn had ik trouwens ook een wk vooraf de hele avond voorweeen gehad dus misschien vlg week nog een kansje. Je hoort het natuurlijk meteen!

Groetjes Femke
Ps ben je al lekker van je verlof aan t genieten??
Zijn jouw kinderen ook een of twee dagen in de wk bij de opvang zodat je lekker even een dagje voor jezelf hebt.
Ik heb dat wel en merk dat ik dat ook echt nodig heb hoor...

Goedemorgen Femke,

Ja ik ben zeker lekker aan het genieten van mijn verlof. Aanstaande maandag heb ik een wellness dag gepland ( pedicure, gezichtbehandeling, massage). De laatste keer voor de bevalling denk ik, maar mijn teentjes zijn toe aan een behandeling, ik kan er niet meer bij ... hahahaha.
Marijn zit natuurlijk alle dagen op school en de kleine zit 1 dag en een ochtend op de kinderopvang. Dus die dagen zijn wel een verademing thuis. Lekker even helemaal niets. Ik kijk er erg naar uit. Ik hoop dat de baby niet te lang op zich laat wachten, maar ja daar doe je niets aan. Ik neem de weken maar zoals ze komen nu ...

fijne dag vandaag en tot snel weer
Jenny

He Jenny

Geniet van je verwendagje vandaag!!!!
Ben jaloers hoor, ben me op dit moment een beetje aan het vervelen...hihi

Ik had heel stiekem wel gedacht dat de weeen zouden doorzetten dit weekend maar helaas niet dus. Van de andere kant wil ik ook liever wachten tot de geplande data want mijn man heeft het super druk op zijn werk nu. Moet vandaag weer overwerken...

Ik ga vandaag maar eens extra rustig aan doen, t weeknd was toch weer druk...
Je kent het vast wel met twee kleintjes....
Kunnen die van jou soms ook zo druk op elkaar reageren, en dan net wanneer je vrienden op bezoek hebt. pfff
Maar goed vandaag even rust. Mijn vader haalt Julian van school en valentijn is op het KDV.

Tot snel.
Liefs Femke

Hoi Meiden,

Eindelijk weer een berichtje van mij. Wat komt het allemaal dichtbij nu zeg.

Femke, jij bent al bijna 'aan de beurt'. Nog veel voorweeën gehad?

Ik kan nog steeds maar moeilijk genieten van mijn verlof, helaas. Ik voel me steeds zo beroerd: misselijk misselijk en nog eens misselijk en daarnaast ook veel buikpijn. Afgelopen weekend werd het zo erg dat de VK mijn midden in de nacht door stuurde naar het ziekenhuis. Daar heb ik de hele nacht doorgebracht. Alles helemaal onderzocht maar alles was OK, met de baby dan. Ik zelf heb waarschijnlijk last van maagzuur dat mijn maagslijmvlies en 'het gebied' daaronder irriteert. Volgens de gyn. veroorzaakt dat de misselijkheid en buikpijn. Verder ontdekten ze dat ik een blaasontsteking heb. Ik heb een hele tas met medicijnen meegekregen die ik nu braaf slik, maar echt veel beter voel ik me nog niet. Pfff, ik hoop toch echt dat dit niet nog 7 weken gaat voortduren (ben nu 35 weken), dat hou ik echt niet vol.

Ik realiseer me dat ik vreselijk zit te klagen, maar ik had me mijn verlof heel anders voorgesteld. Ik kan nu vrijwel niets doen door totaal slaap- en energiegebrek en dat is heel slecht voor mijn humeur merk ik. Ik heb nu voortdurend het gevoel dat ik nog vanalles moet doen en/of regelen waar ik maar niet aan toe kom omdat ik me zo ziek voel. Bah.
Nou ja, het zal allemaal wel goed komen maar het lukt me niet altijd om de moed er in te houden op deze manier.

Ik hoop dat jullie je beter voelen in elk geval. Ik ga maar weer even liggen en  voor de variatie een kopje slappe thee met een soepstengel proberen te nuttigen.

Tot later.
X Roosmarijn

He lieve meiden,

Hoe is t nu Roosmarijn, hopenlijk al weer wat opgeknapt.
Van dat maagzuur heb ik ook zo'n last, pijn bovenin mijn keel au au!!!

Maar goed de laatste paar dagen zijn aangebroken voor mij, spannend hoor!
Ik heb zin in de KS.....als dat maar niet gaat tegenvallen.
Ik ben er gewoon zenuwachtig van, hihi.
Ik loop de hele dag met mijn hoofd in de (roze) wolken.
Ben ook zo benieuwd of jij nu ook een dochter krijgt Roosmarijn, dat zou wel een stunt van ons zijn he!

Zijn jullie ook zo lekker opruimerig de laatste tijd....hihi
Ik heb zelfs de traktaties al klaar en al ingekocht voor straks op school en het KDV.

Vind het wel moeilijk hoor om de regie uit handen te geven als ik in het ziekenhuis lig, heb net kleding bij elkaar gelegd die bij elkaar horen...kan t niet los laten. Ach zal straks wel moeten!

Julian is zoooo benieuwd naar de naam, hij vraagt er echt elke dag naar en smeekt me echt met zijn grote ogen om het alleen aan hem te vertellen. gelukkig heb ik me nog kunnen bedwingen, wel moeilijk hoor hihi

Oh ja Jenny ben jij nog gaan carnavallen??
Mijn draakjes (zo waren ze verkleed) zijn samen met deze maxi mouse nog bij de optocht geweest hoor. ben toch blij dat ik dat niet heb gemist!
Vandaag was de optocht in DenBosch, maar goed het regende natuurlijk....
Waren Sebastiaan en Marijn ook nog verkleed?

Lieverds tot snel!!!!
Kus van Femke

Hi Femke,

Ja bij mij gaan de kriebels ook komen. Ik slaap echt slecht 's nachts, dus de baby mag komen van mij .... vrijdag ben ik 36 weken.. dus nog even geduld.
Ik ben nu verwezen van de vk naar de gyn omdat mijn suikerwaardes in het bloed op het randje iedere keer zijn. Aangezien de 2e zo groot was ( 5140) ben ik nu onder begeleiding van de gyn. Vrijdag heb ik weer een groeiecho en gesprek met hem.

Om carnaval geef ik zelf niet zoveel. Marijn was ridder ( ook op school) en de kleinste vond verkleden stom, dus dat pakje heb ik voor niets gekocht.... nooit gedragen .. hahaha... jaja... ik ben 2 en zeg nee he?

Wanneer is de grote dag voor jou? einde van deze week toch?
Of maandag?

nou ik hoop dat je het zolang nog even volhoudt.
Goed dat je de naam niet hebt gezegd, ik heb ook stellig mijn mond gehouden. Ze flappen het er zo uit!

liefs Jenny

Terug
Bovenaan