ik zag dat er meer meiden zwanger zijn van de derde!!!!

Heej meisjes,

Ik merk dat het nog  betrekkelijk rustig is bij de Maart mama's. Ben heel benieuwd wanneer de grote geboortegolf van start gaat.

Hoe is het met jullie? Spannend allemaal weer he, tenminste, dat vind ik wel.

Ik ben morgen 37 weken en mag dan dus bevallen. Liefst thuis, net als de vorige keer. Ik ben er eigenlijk wel klaar voor. Afgelopen week had ik een aantal flinke voorweeën (die je echt moet weg zuchten zeg maar) en ik dacht alleen maar: prima, laat maar komen. Verder staat alles klaar, bed op klossen, babyspulletjes, 'beval pakket' etc. Nu maar hopen dat het niet nog 5 weken duurt, haha.

Gelukkig voel ik me de laatste paar dagen ook fysiek wat beter, hoef niet meer over te geven  en kan ik eindelijk wat meer genieten van mijn verlof. Mijn lief zorgt ontzettend goed voor me en zorgt regelmatig dat onze jongens een nachtje uit logeren gaan, zodat ik wat meer rust kan nemen. En dat is heerlijk (hoewel ik ze dan natuurlijk ook wel weer mis).

Dat slecht slapen herken ik wel Jenny, ik weet gewoon niet meer hoe ik moet liggen en moet ook steeds plassen. Maar ik kan het nog goed hebben, als ik overdag maar af en toe bij kan slapen.

Ik ben zo benieuwd hoe het allemaal zal gaan en wat de ontknoping wordt hier: een jongen of een meisje? Ik merk dat ik het nu toch wel leuk vind dat het nog zo'n verrassing is.

tot later, ga weer even verder niksen...

X Roosmarijn

Hoi Meiden,

Ooooh, Femke, ben je nou al bevallen!? Ik ben toch zo nieuwsgierig. Ik moet veel aan je denken iig. Ik hoop dat het allemaal een beetje soepel is gegaan/zal gaan. En dat je een prachtig gezond meisje in je armen kan houden...

En Jenny, jij bent ook bijna 37 weken toch? Voel je je er al een beetje klaar voor?

Hoop snel van jullie te horen!!

X Roosmarijn

Hi Roosmarijn,

Ik denk dat Femke al bevallen is, haar keizersnee was gepland in de week van carnaval, dus vorige week..... Nu wij nog ...
Ik ben aanstaande vrijdag 37 weken, ik ben er helemaal klaar voor  hoor!
Alles staat klaar, ik heb alleen nog geen klossen voor het bed gehaald. Ik kom er maar niet aan toe om daar naartoe te gaan. Vorige week was ik er, was het dicht ... bluuhh!! Sindsdien geen actie meer ondernomen voor de klossen, komt nog wel.

Vrijdag ga ik weer naar de gyn toe voor controle. Hoop dan zo dat de baby is ingedaald, vorige week was dat nog niet zo.

Vannacht de hele nacht harde buiken gehad. Echt pijnlijk hoor! Hoop maar dat het iets met indalen te maken heeft ....
Ik denk zelf dat ik het nog wel 3 weken duurt ... gewoon rondom de uitgerekende datum. Geduld is een schone zaak he?

fijne dag

jenny

Madelief is geboren

Woensdag 25 februari om 4 minuten voor elf is ons klein meisje   Madelief geboren met een geplande keizersnede en alles is helemaal goed gegaan.

Ik ben tot zondag in het ziekenhuis geweest en nu dus al twee dagen weer thuis.

Madelief is zo'n mooi meisje, ik ben helemaal verliefd op haar. Het is echt zooooooo mooi om weer mama te zijn!!!! Ik ben echt helemaal gelukkig.

Julian en Valentijntje vinden het ook helemaal geweldig en zijn zo lief voor hun zusje.

De KS was ook heel goed gegaan, de dag daarna stond ik al weer naast mijn bedje dus...ik voel me zelfs super fit!

Madelief slaapt natuurlijk nog veel en is een heel tevreden meisje, haar geboorte gewicht was 3880 en vandag is ze voor het eerst 30 gram aangekomen. Ze weegt nu net 3600. Misschien voor sommige meiden hier een hele meid maar voor ons een heel klein prinsesje hoor. Julian en Valentijn wogen natuurlijk over de 4400 gram dus dat is wel een verschil.

Maar goed het gaat dus super goed met ons...
Hier nog een paar foto's
Tot snel kus van Femke en Madelief

Ooh Femke, wat een PRACHTIGE dochter.... van harte gefeliciteerd. Wat een plaatje zeg. En wat een mooie naam.
Geniet ervan en wat fijn dat alles zo goed is gegaan. Zou willen dat ik mijn poppetje al vast kon houden ..... nog even geduld.
Fijn om van je te horen en nogmaals proficiat!!

veel liefs Jenny

OOOOOHHH, Femke, wat een geWELdig Nieuws!!!

Ik ben helemaal ontroerd! Je hebt echt een prachtige dochter gekregen, en wat een mooie naam ook.

Ik ben echt ZOOOO blij voor je dat alles goed gegaan is, en dat je je meisje nu eindelijk in je armen kan houden. SUPER SUPER SUPER!!!

Rustig aan en heeeeel veel geluk.

Heel veel liefs,
X Roosmarijn

Hi allemaal,

Hoe gaat het Roosmarijn zo de laatste weken? Met mij wel goed. Ben echt aan het toeleven naar de bevalling ben ZO benieuwd wie er in mijn buik zit.

Ik heb vrijdag op controle bij de gyn gehoord dat ik waarschijnlijk toch ingeleid ga worden ivm de grootte van de baby en de zich ontwikkelende zwangerschapsdiabetes.
Vind het zo'n raar idee, dat ik dadelijk weet wanneer ik ga bevallen, maar ja het is niet anders. Vrijdag wordt ik verder onderzocht en wordt een dag geprikt voor inleiding.
Wordt vervolgd zullen we maar zeggen ;)))

liefs Jenny

He Jenny

Ik moest vanmorgen toen ik wakker werd en bedacht welke dag het is vandaag ineens aan jullie denken....
Ja jullie datum komt nu echt dichterbij. Ik kan me voorstellen dat je niet kunt wachten om je kleintje te zien. Het is ook zoooo bijzonder en hier is het echt elke dag genieten hoor!!!

Ik vond het ook zo raar om vooraf te weten wanneer mijn kleine madeliefje geboren zou worden, maar goed je weet ook nog zoveel niet. Juist fijn, kan je Marijn en Sebas lekker voorbereiden. Dat vond ik het fijne eraan bij Julian hoor. Hij heeft de periode dat ik in het ziekenhuis lag ook als prima ervaren, en hij is echt een heel gevoelig kindje.

Je bent rond de 20e uitgerekend toch? Gaan ze jouw kleintje dan veel eerder halen of ook pas de 39e of 40e week. Dat was bij mij zo.

Roosmarijn, hoe is het bij jou??
Jij weet niet eens wat t word, ohhh ik snap niet dat je het vol kan houden hoor!!
Ik ben zelfs reuze benieuwd!!

Nou meiden, zoals ik al schreef ik ben alleen maar aan het genieten van mijn kleine meisje, de mannen ook die zijn alle drie dol op haar!! Julian wil haar het liefst alleen maar vast houden, kusjes geven, liedjes voor haar zingen, kroelen......enz
Die moet echt huilen als hij naar bed moet en haar even niet kan zien, hihi.

Tot snel!!!
Sterkte.....
Kus van Femke

Terug
Bovenaan