He Jenny
Ja ik vind het ook zo fijn dat ik weer lekker kan mee kletsen en sorry dat ik je ongerust heb gemaakt, kan t me wel voorstellen.
Fijn om te horen dat het ook met jou goed gaat!!
Heb je de uitslag van je nieuwe kansberekening al binnen, als ik t me goed herinner wilde je dat deze keer toch niet doen maar liever meteen zekerheid...ben je toch veranderd van mening?
Tuurlijk mag je vragen waarom ik een geplande keizersnede krijg.
Ik heb bij Julian en Valentijn alle twee geprobeerd om op een normale maniet te bevallen, bij Julian had ik zelfs 24 uur hele heftige weeen en pas 7 cm ontsluiting. Het hoofdje zat nog heel ver (Hij was ene zogenaamd sterrenrkijkertje) Ik was al in t ziekenhuis omdat ik 3,5 week overtijd liep (bevalling = toen opgewekt). De keus van de gyn. was een keizersnede. Julian woog 4485 en had ook een groot hoofd.
Bij valentijn moest ik toch weer gewoon proberen te bevallen. Ik dacht dat ik weer overtijd ging lopen maar tot mijn verbazing kreeg ik toch 3 dagen voor de uitgerekende datum weeen, ik was toen nog op vakantie in Belgie.
Op de terug weg naar huis werden die weeen steeds heftiger. Toen weer 20 uur heftige weeen. Na 3 uur lang de persdrang te hebben weg gepuft had ik dan eindelijk 10 cm ontsluiting. Ik mocht echt gaan persen en heb dat ook geprobeerd maar het hoofdje zat nog heel ver weg. Na een uur is weer een keizersnede besloten, de tang of iets anders kon ook niet daar zat t hoofdje nog veel te ver voor.
Eindelijk werd gezegd, mevrouw je bent gewoon te smal om kindjes te baren.....
Dus ik wist als ik voor de derde zou gaan ik een geplande keizersnede zou krijgen.
En daar ben ik heel blij mee hoor!!! Natuurlijk als ik maar dacht dat ik het gewoon ook zou kunnen zou ik daar voor gaan maar dat gaat gewoon niet. Zeker de bevalling van Valentijn wil ik NOOIT meer overdoen!
Ik denk heel stiekem (zeg t alleen tegen jou) en de rest van de wereld die hier meeleest....dat deze zwangerschap wel eens een meisje kan zijn. Misschien hoop ik er stiekem toch wel op. Ik moet zeggen dat ik ook niet anders hoor van mijn omgeving " je hoopt natuurlijk op een meisje he" Natuurlijk hoop ik gewoon op een gezond broertje of zusje voor mijn kids.
Ach we zien wel. Nog een twee weken en dan weet ik het! Hoop ik....
We gaan het niet vertellen hoor, straks staat bij ons die data al vast en als ik ze dan ook al ga vertellen wat t gaat worden heb ik t gevoel dat ze alles al weten....
Oh ja dat zwembandje herken ik wel hoor, pfff dan zie ik mijn mtjes 36 in de kast hangen met t zweet onder mijn armen hoe ik daar na de bevalling toch in hemelsnaam weer in ga passen!
Tot snel
x van Femke
Oh ja ik denk echt af en toe dat ik de baby al voel, zou dat kunnen?? Ik voel dan hele kleine schopjes van binnen....mijn darmen liggen daar boven die gaan ook flink te keer maar dat voelt toch weer heel anders vind ik.