Lieve Femke,
Dit klinkt als een meisje!! Ik heb bij de echo's altijd heel duidelijk een 'slurfje' gezien tussen de benen. Die streepjes opzij, die wit oplichten, hebben jongens ook, dat is volgens mij schaambeen of bekken ofzo. Maar pin me er niet op vast, ik heb er geen opleiding voor ... hahaha.
Maar een piemeltje heb ik duidelijk gezien altijd op de echo's. Het kan natuurlijk zijn dat die wat naar achter hing tijdens de echo, maar anderzijds, het kan ook gewoon een meisje zijn.
Ik hoop voor je dat het wordt wat je graag wilt. En ik lees dat je toch best graag een meisje wilt. Ik hoop voor je dat je een meisje krijgt.
Ik snap dat je zegt dat je dat niet wilt uitspreken. Mensen reageren daar altijd zo heftig op. Inmiddels heb ik zelf geleerd er niets meer over te zeggen.
Zo heb ik een schoonzus, die altijd ZEKER weet wat het wordt en het ALTIJD goed raad. Je kent die types wel. Zondag zag ik haar en ze wist 100% ZEKER dat het een jongen zou zijn. Grrrrrrr, ik hoop stiekem ook wel dat het meisje wordt, waarom weet ik eigenlijk niet, ik heb er geen enkel argument voor, maar toch.
Dus ik heb zondag stijf mijn mond tegen haar gehouden, ik dacht je kletst maar.
Ik hoor over 2,5 week al wat het wordt. Tijdens de vruchtwaterpunctie kunnen ze uiteraard in de chromosomen zien of het een XX of XY wordt.
We zullen het zien. Als ik het weet zal ik het vertellen.
Ik ben best nerveus voor aanstaande maandag. Ik weet wat me te wachten staat, maar ben toch wel bang voor een slechte uitslag. Raar he?
Maar goed, ik voel het zo.
Ook droom ik wel eens, dat ik een miskraam krijg door de vwp en dat ik dan in verwachting was van een gezond meisje. Allemaal niet lekker om over na te denken natuurlijk. Maar het is nu eenmaal zo. Ik sta nog steeds achter onze beslissing.
Maar nu het bijna zover is, krijg ik een beetje koudwater vrees denk ik.
Veel plezier met de echo morgen, ben benieuwd ...
En over grote kinderen gesproken, tja mijn laatste was 5140 gram. dus de VK heeft al gezegd dat ik vanaf week 34 om de week een groeiecho krijg. Omdat de schoudertjes wat lastig eruit kwamen. Als deze nou nog groter wordt, is er zelfs een kans op een keizersnede ...;(
maar ja, first things first
liefs jenny