In de wachtweken

@nv

Beetje late reactie van mij.. Gaat goed, ben nu ruim over tijd en zwanger!! Hoop dat het bij jullie allemaal ook zo snel mogelijk raak is.



Heel veel succes!
 
@ Strawberry



Gefeliciteerd.......



Ik ben ok overtijd.....en heb vreselijke zere borsten....ook veel afscheiding sinds eer gisteren elke x denk ik nu ben ik het geworden, maar dat is de afscheiding blauwe aderen boven mn borst.....ik ga vanavond denk ik testen al durf ik het niet.....Hahaha
 
Hoi dames,

Hier ook weer in de eindeloze wachtweken.. Nog anderhalve week.. En dan maar hopen dat we positief nieuws krijgen. Eisprong duidelijk gevoeld, was gelijk aan ovulatietesten. Het plaatje klopt tot nu toe. Afwachten. Weinig tot geen symptomen. Wel gevoelige tepels, meer heldere afscheiding en af en toe wat krampjes...

nv, heb jij al getest?

Ik duim voor jullie!



 
omg.....



ja ik ben zwanger, mijn plusje was overduidelijk, maar vind het zo onwerkelijk.

Ik voel me verder prima........

ik ben vandaag 10 weken gestopt met de pil en nu al zwanger dit had ook nooit durven dromen dat het zo snel zal gaan.

Ben heel blij maar het is heel onwerkelijk.



 
Whaaaaaa wat leuk!! Gefeliciteerd n v!! Spannend hoor, en fijn dat het zo snel gelukt is. Geniet van dit geweldige nieuws en wonder!
 
Hallo Dames,

Ik ben dionne. Ik ben nu 2 maanden gestopt met de pil. Ik werd de eerste keer 28 dagen na mijn onttrekkingsbloeding ongesteld. En zit nu te wachten op mijn 2e ongesteldheid..

Ik vind het erg spannend, ik voel van alles in mijn buik, maar ben er ook te veel mee bezig denk..<b></b><i></i><u></u>

 
Terug
Bovenaan