In de wachtweken

Ik weet dat ze het afraden maar denk dat ik zelf ook wel eerder test! Houd alleen wel in je achterhoofd  dat veel zwangerschappen mis gaan voor je NOD. Ook al heb je drie dagen ervoor positief  getest! Ik met mijn 5 miskramen (waarvan drie vlak na mijn NOD ) kan het weten! Maar gelukkig gaan er ook heel veel goed! Dus doe lekker wat je gevoel zegt.. ga je niet onnodig pijnigen met wachten met testen en raak niet meteen teleurgesteld als het negatief is.. Ook die kans is namelijk aanwezig als je te vroeg test.

Succes!
 
@Felice2014 Gefeliciteerd!

Hier NOD einde van de maand...Dit keer maar eens rustig afwachten, poging tot ;-)
 
@FH84 dank je voor de informatie. Ik werd vanmorgen vroeg wakker met hevige buikpijn, heel fijn zo'n onregelmatige cyclus. Weet wel zeker dat mijn eisprong op die dag was, heb opgezocht dat je niet perse 14 dagen na je eisprong ongesteld hoeft te worden, ik had er dus 11 na mijn eisprong. Denk dat ik hetzelfde heb als jij, aangezien ik er een beetje vanuit ga dat ik 'echte' symptomen had. Goed dat ik niet eerder getest heb, anders was ik waarschijnlijk heel erg teleurgesteld nu ik toch ongesteld ben!

Achja, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik had het ook wel bijzonder gevonden als het nu raak was, aangezien ik momenteel in een stressvolle periode zit, niet heel gezond leef en amper beweeg (scriptie!)

Iedereen succes met wachten!!! Hoop dat jullie goed nieuws hebben :)
 
Jammer Cestlavie :( hopelijk volgende ronde meer geluk!!!
<p style="text-align: left;">Ik heb op zich een hele regelmatige cyclus en kwam er een poosje geleden achter dat mijn eisprong dus ook later is dan dat ik altijd dacht. .. had inwendige echo en daar was nog een heel mooi eitje aan het rijpen terwijl ik volgens verschillende apps al een eisprong had gehad... zo zie je maar weer!</p>
<p style="text-align: left;">Gezellig dat er steeds meer mensen mee kletsen in dit topic.</p>
<p style="text-align: left;">Groetjes en alvast fijn weekend voor iedereen</p>
 
Balen Cestlavie! Op naar de volgende ronde en in het weekend lekker met een wijntje te nuttigen en stukje verboden vlees te eten ;-)
 
Aah jammer cestlavie! Nieuwe ronde nieuwe kansen!! Ik vind het hier met de dag spannende worden. (Nog 6 dagen wachten).

Gisteren echt een brul dag gehad! Moest 1 van onze konijnen laten inslapen.. nou hebben wij er heel veel en voel niet echt emotionele  waarde maar heb staan brullen bij die dierenarts. .. en eenmaal thuis weer omdat ik zo hoopte dat het Door de hormonen kwam ;) vervolgens s'avonds weer tijdens mijn volleybal wedstrijd omdat ik 3 keer een rot bal sloeg! Haha omg!!

Fijn dat ik dat hier gewoon even hardop mag zeggen.. krijg zelfs een beetje gevoelige borsten! Als ik dat in mijn omgeving zeg dan krijg ik alleen maar te horen dat ik niet overal op moet Letten en het los moet laten en gewoon een week moet wachten!

Niet opletten? Loslaten? Wachten? Helllll wat moeilijk!



 
En dan verschijnt er opeens een heel dun roze streepje naast de controle streep... Ben zooo ontzettend blij!!! Kan t bijna niet geloven!!!
 
vergeet ik iedereen hier heel veel succes te wensen... Hopelijk voor jullie ook snel een positieve test!!!
 
Terug
Bovenaan