In hoeveel rondes zwanger??

Hoi zwangere dames!

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Zit in mijn eerste ronde om zwanger te worden en ik hoor hier dus  nog niet thuis maar kon het niet laten te vragen:

In hoeveel rondes zijn jullie zwanger geworden?

Ben zo benieuwd!

Liefs, Billie
 
Spannend he, om bezig te zijn!
Wij zijn heel erge mazzelaars. Van de eerste waren we de eerste ronde al zwanger en van de tweede (nu 8 a 9 week) in de 2e ronde.

Veel plezier met 'klussen' (het blijft een rotwoord).
En hopelijk tot snel.

Marije
 
Hoi

Bij de eerste duurde het wat langer, met wat tegenslagen erbj toch zeker een jaar. Nu ben ik de eerste ronde al zwanger van de tweede. Dus tja alles kan!!!

Succes ermee en geniet vooral van het "klussen".

Groetjes Ria
 
Hoi,
van de eerste heeft het precies een jaar geduurd.
Bij de tweede was ik in drie maanden zwanger maar dat eindigde in een miskraam,
na de miskraam heeft het 6 maanden geduurd.Ben nu ruim 19 wkn.
Je ziet het, het kan erg verschillen.
Veel succes,
Dees
 
Hoi,

Wij zijn gewoon erge mazzelaars. De eerste keer was ik na 2 rondes zwanger dat eindigde in een miskraam, de tweede keer waren we weer na 2 rondes zwanger en ben dat dus nu 18 weken en een paar daagjes.

Maar trek daar vooral niet je eigen conclusies uit hoor. Mijn buurvrouw is 3 jaar bezig geweest en net toen ze met van alles en nog wat gingen proberen raakte ze spontaan zwanger.

Het kindje besluit wanneer het bij je gaat wonen, dus het komt heus een keer. De kunst is om je er niet te druk over te maken (zeg ik nu hihihi). Maar zodra je denkt van oke het komt wel een keer dan gaat het meestal goed.

Succes en we zien je vast wel een keer verschijnen op het forum met de mededeling dat het is gelukt.

Veel klusplezier.

Groetjes,
Catelijne
 

Hey hallo!

Ik ben in oktober 2004 gestopt met de pil, en 2 januari had ik mijn laatste menstruatie, dus dat is dus geloof ik ronde 3!

liefs Sarah 23 weken en 3 dagen zwanger van 1e kindje
 
Terug
Bovenaan