In hoeveel rondes zwanger??

Hoi lieve dames!

Wat leuk om zoveel reacties te krijgen! Bedankt allemaal!
Er zitten veel mazzelaars onder jullie, maar toch zijn er helaas ook veel miskramen geweest ;-(
Gelukkig verwachten jullie nu allemaal een mooi kindje!

Geniet er allemaal maar van!
Ik ga afwachten of ik vrijdag ongi word of niet!
Maar ik verwacht er niet teveel van en klus dus ook niet op ' vaste dagen' ofzo. We zien het wel! We wachten gewoon op dat ene dappere zaadje   en ik kan alleen maar hopen dat die snel tevoorschijn komt! haha

Dag!!

Liefs, Billie
 
hoi allemaal!

Ik wilde graag ook nog even reageren want ik vind mijn situatie toch wel heel erg bijzonder...
Ik ben nu zwanger van ons 3e kindje, en alle zwangerschappen zijn meteen in de eerste ronde gelukt!
W.s. ben ik supervruchtbaar of zo, en is onze combinatie gewoon perfekt!
We beseffen dat we tot de weinige horen, die zoveel geluk hebben.
Soms voel ik me wel eens schuldig dat ik de teleurstelling van ongesteld worden niet kan delen met vriendinnnen...
Mijn man en ik kennen elkaar al 12 jaar en laatst zei iemand lachend tegen ons;
goh, dan hebben jullie al die jaren goed opgelet anders hadden jullie er misschien wel al 10 gehad...
Dat vond ik erg grappig...

Ik wens iedereen een zorgeloze zwangerschap!

groetjes!
 

Hallo allemaal,

Van mijn zoontje was ik in 1 keer zwanger dus de eerste ronde.
En ben nu weer de eerste keer zwanger geworden heb., ik ben 5 weken en 6 dagen zwanger.

liefs

georgine


 
He allemaal

Bij mijn zoontje was ik in ronde 4 zwanger na 11 jaar pil slikken. Nu ben ik 13 weken zwanger van de tweede en daarbij was het al gebeurd voordat we goed en wel waren begonnen! We hadden besloten om ervoor te gaan en drie dagen later had ik ongesteld moeten worden, toen bleek ik dus al zwanger! Was even een schrikken, want nu zit er wel heel weinig tijd tussen no.1 en 2, maar we zijn er dolgelukkig mee!

Groetjes Esther
 
Voor ons was het in ronde twee meteen raak voor ons eerste kindje. Nu maar hopen dat alles goed gaat en er begin maart een wolk van een baby komt !

Groetjes,
Mariska
 
hallo allemaal

ik ben begin augustus 2004 gestopt met de pil en had 25 januari 2005 mijn laatste ongi. ik ben nu dus 21 weken en 1 dag zwanger.
De enige tip die ik je kan geven, zoals velen anderen hebben gedaan, hou je er niet te veel mee bezig, niet al die ongein met temperaturen e.d. je hebt sex wanneer je daar zin in hebt, niet omdat het moet, dan is de hele daad op zich toch ook niet leuk meer. Althans zo dachten mijn vriend en ik erover.
als je iets graag wilt komt het meestal vanzelf, geniet van het oefenen en dan zal je merken dat dat wat je graag wilt, vanzelf komt.

heel veel succes, en we horen graag van je.

groetjes ilse
 
Terug
Bovenaan