In hoeveel rondes zwanger??

Hallo!

Toch ook nog maar even een ander verhaal: wij zijn in totaal zes jaar bezig geweest en uiteindelijk via IVF zwanger geworden (en intens gelukkig ermee natuurlijk).

Relaxed blijven is een goeie tip, hebben wij ook al die tijd gedaan eerlijk gezegd, zeker het eerste jaar en daarna waren we er niet zo heel erg mee bezig, maar ook dat biedt geen enkele garantie. Er is overigens tot nu toe geen duidelijke oorzaak waarom het niet lukte.
 
Uiteraard gaat het gelukkig bijna altijd een stuk sneller, en dat wens ik iedereen toe!

Groetjes!
Paulette (33+3)
 
Bij mij is het in de eerste ronde raak!
Ik heb 3 jaar een hormoonhoudend spiraaltje gehad, 2 weken na het verwijderen werd ik ongesteld (verwijderen was in het midden van mijn cyclus) en na een maand dus raak.

Liefs,

Droompje
 
Jeetje, weer een paar dames die in 1 x zwanger zijn geworden! En een van jullie zelfs 3 keer!
Dat geeft hoop!
Momenteel ben ik 6 dagen overtijd.

Dusssss...WIE WEET!

Ik hoop ook bij mij in 1 x raak!

Jullie horen het wel.

Bedankt voor alle reacties. Echt leuk om te lezen hoe verschillend het bij iedereen is maar hoe goed het allemaal gekomen is bij jullie.

Veel geluk met jullie zwangerschap en straks KINDJE!!

Liefs, Billie
 
hallo het verschilt heel erg per vrouw ik was van mijn eerste na mijn tweede menstruatie zwanger (17JR)   bij de tweede was ik 3 maanden gestopt met de pil en toen was het raak en nu bij mijn derde zwangerschap was ik bijna 1,5jr gestopt met de pil en had al bijna de hoop op gegeven maar als je je eer niet  TE druk om maakt lijkt het wel beter te willen
heel erg veel succes en blijf wel genieten van het klussen
 x claudia
 
Terug
Bovenaan