In hoeveel rondes zwanger??

hoi
dan ben ik kennelijk de snelste was gestopt met de pil en niet ongesteld geworden was dus gelijk zwanger, wat achteraf helaas eindigde in mk van een tweeling.
toen heb ik na die mk een ongesteldheid afgewacht om het maar zo te noemen en ik was gelijk weer zwanger.... nu inmiddels 35 weken precies vandaag hihi
ik wil je erbij zeggen dat ze aangezien mijn man een operatie heeft gehad onder zeg maar hebben ze altijd gezegd dat het heel heel moeilijk zou worden om zwanger te worden.
niet dus!!!
succes met klussen meid!
liefs mij 35 weken
 
Bij ons was er niet zo goed een peil op te trekken; na het stoppen van de pil kwam mijn cyclus niet lekker op gang. We zijn eind mei gestopt en begin september was ik zwanger, maar dat eindigde na 6 weken in een miskraam. Hoeveel rondes dat waren weet ik niet, want er zaten  cyclussen bij van 2 weken, maar ook van 8. Die keer eindigde na 6 weken in een miskraam. Daarna ben ik nog 1 keer ongesteld geweest en nu al 29 weken niet meer...
Heel veel geduld gewenst! Ik was zelf op het moment ontzettend ongeduldig, terwijl ik heus wel wist dat het best even kan duren. Achteraf ging het bij ons nog best vlot.
groetjes
greet
 
Hoi,

Bij ons was het de eerste keer al in ronde 3 raak, heel snel dus. Deze keer was ronde 5 the lucky one. Maar zoals al eerder vermeld: het kan alle kanten op. Een nicht van me was van de eerste 2 telkens direct in de eerste ronde zwanger, de derde heeft 7 maanden op zich laten wachten. En een vriendin is al bezig sinds mei 2003, en daar is het nog steeds niet gelukt. Dus je ziet, gewoon proberen en afwachten! Veel succes ermee!

Groetjes,
Marian
 
Hoi,

Wij na 9 of 10 rondes voor het eerst, helaas miskraam gehad, daarna na 3 rondes weer zwanger, dus 13 rondes.
Het is echt heel wisselend hoor. Mijn vriendin is al bijna 3 jaar bezig en nog niks. Dat is toch niet hoe je het je voorstelt. Ik vond het bij mij al zo lang duren. Een andere vriendin was in ronde 1 of 2 zwanger.
Succes in elk geval.
 
Spannend hé!!

Ik was de eerste keer ook direct na stoppen met anti-conceptie zwanger, helaas eindigde deze zws met 6 weken in een miskraam. 4 maand later was ik opnieuw zwanger en ben toen na 39 weken en 5 dagen bevallen van een supermooi jongetje. We wisten dat we snel een tweede wilden dus na 5 maand na de bevalling opnieuw gestopt met anti-conceptie en ik was weer meteen zwanger! Nu ben ik dus 30 weken en 6 dagen, en de datum dat ons tweede telgje geboren gaat worden komt snel dichterbij.
Aan alle dames die zwanger proberen te worden, wens ik veel succes en hoop dat ze snel zwanger  mogen zijn.
 
Hai hai,
Ik wil ook wel even reageren,hahaha,1e zwangerschap was in 3e ronde geloof ik,maar eindigde jammer genoeg met 10,5 week in een miskraam in de maand november 2003en de 2e zwangerschap was in januari mijn laatste menstruatie en toen ging het weer mis helaas met 13 weken en nu ben ik vrijdag 20 weken zwanger en alles gaat goed,maar tussen de 2e en nu heeft precies een jaar tussen gezeten,dus het kan heel erg gek lopen zoals je ziet bij mij en bij andere.
1 tip,je moet er niet al teveel mee bezig zijn,dan komt het allemaal goed hoor.
ik hoop voor je dat je lekker snel zwanger mag zijn en dat ook alles goed mag blijven gaan.
liefs jen(19 wkn+5dgn)
 
Terug
Bovenaan