In hoeveel rondes zwanger??

Hoi,

De eerste keer was ik meteen de eerste ronde al zwanger, wat helaas in de tiende week eindigde in een miskraam.
Daarna was ik in de vierde ronde weer zwanger.
Maar ze zeggen dat je er minimaal een jaar voor uit moet trekken, want helaas heeft niet iedereen het geluk zo snel in verwachting te raken.
Succes met 'proberen' !

Groetjes Anna
(20w en 3 dg)
 
Hoi,

Ik ben al de twee keer   in de eerste ronde zwanger geraakt zonder er echt moeite voor te hoeven doen. Maar ik kom uit een super vruchtbaar gezin mijn zus en mijn moeder raakte ook meteen zwanger, op het moment ben ik 27 wk en 5 dg.

Veel succes!

Groetjes Bertie
 
Hoi,

Ik ben het helemaal eens met Jen. Je moet er niet teveel mee bezig zijn. Voor mijn gevoel hoor ik alleen de verhalen van "direct raak"om me heen. Dan lijkt het of iedereen meteen zwanger is. Pas toen ik eerlijk vertelde dat onze eerste met hulp is verwekt ;Ik ben de eerste keer pas zwanger geworden na een hele tijd (geen idee hoe lang precies) met een hormoonbehandeling, komen er verhalen van anderen dat het ook niet altijd zo gemakkelijk gaat.Toen mijn dochter 9 maanden was bleek ik weer zwanger, spontaan, dus zonder hormonen,  na 1 maandje wat onvoorzichtig zijn. Zo zie je maar.  

groetjes
 
Ha Billie,

Na 10 jaar de pil te hebben geslikt zijn wij vrij snel zwanger geworden.
De eerste maanden ben ik er erg mee bezig geweest, zat op elk forum, en maakte mezelf gek.
De 3de ronde wilde ik even rust om me heen. Ik deed al een opleiding en heb daat toen heel veel tijd in gestoken. Mijn partner had het heel druk op zijn werk en eigenlijk gebeurde er qua romantiek niet veel in die maand! Toen ik een dag overtijd was had ik zelfs niet het gevoel zwanger te zijn, ik geloofde er die maand er echt niet in. Omdat mijn schoonvader jarig was heb ik een zwangerschapstest gedaan voor mijn partner. En toen kon ik het haast niet geloven dat we al zwanger waren!!! En dat na 2 keer klussen in 1 maand...
Nu zijn we 13 weken zwanger, en voel ik me nog kiplekker.
Ik wens je veel succes Billie.

Groetjes J
 
Hoi,

Bij mij was het in de 11 maand raak, nadat ik miskraam had gehad vanuit de 8ste maand. Ik denk dat het ook misgegaan is in de 6de maand, maar ben toen wel op NOD ongesteld geworden, maar zo raar dat ik het niet helemaal vertrouwde.

Ook ik was de eerste 3 a 4 maanden op elke site over zwangerschap en babies te vinden. Heb me helemaal ingelezen, maar na verloop van tijd rekende ik alleen m'n NOD en ovulatiedagen nog maar uit.

Ik had het helemaal niet verwacht dat het raak zou zijn, toen het werkelijk zo was. Ik was nog zo into  de miskraam, dat ik dacht volgende maand gaan we wel weer proberen.  M'n vriendin had nog gevraagd van 'denk je dat het raak is deze maand? en ik had echt zoiets van 'Nee, deze maand absoluut niet!' Zo zie je maar! Je weet het nooit!

Het enige wat ik je kan adviseren is: geduld en probeer wat  vroeger in de maand te klussen. De laatste keer was bij mij op dag  11 of 12  ofzo  en dat was dus raak!

Veel succes!

Groetjes, Janjos

 
hoi!

De eerste was na het stoppen van de pil en was ik in ronde 2 zwanger. Deze keer..(echt te erg gewoon eigenlijk, zeker omdat het mijn vriendin niet lukt en ook al vanaf mijn eerste probeert, nu 3 jaar geleden) in de eerste ronde. Was voor mij ook wel schrikken hoor, had dat niet verwacht.

Groetjes Renske
 
Terug
Bovenaan