@WonderAn jaa precies, dat gevoel komt en gaat dan ook weer weg...heel gek. Heb echt een paar keer gehad dat ik dacht, nú wordt ik ongesteld maar dan is het niet zo. Vandaag is het er ook eigenlijk bijna niet geweest. Vorige maand werd ik er op dag 28 mee wakker en paar uur later ongesteld, dus ben zo zenuwachtig voor morgenochtend...
Wel fijn gevoel denk ik dat je cyclus langer duurt toch? Want dan is er meer kans op innesteling...ik hoop dat ie van mij ook langer duurt... ja je lichaam kan je helaas zo voor de gek houden! Ja pffff ik vind het echt geen pretje om naar de toilet te gaan, maar ik snap voor jou helemaal niet, jij bent net wat verder! Hoop houden!!???
Wel fijn gevoel denk ik dat je cyclus langer duurt toch? Want dan is er meer kans op innesteling...ik hoop dat ie van mij ook langer duurt... ja je lichaam kan je helaas zo voor de gek houden! Ja pffff ik vind het echt geen pretje om naar de toilet te gaan, maar ik snap voor jou helemaal niet, jij bent net wat verder! Hoop houden!!???