In oktober/november stoppen met anticonceptie!

@WonderAn  jaa precies, dat gevoel komt en gaat dan ook weer weg...heel gek. Heb echt een paar keer gehad dat ik dacht, nú wordt ik ongesteld maar dan is het niet zo. Vandaag is het er ook eigenlijk bijna niet geweest. Vorige maand werd ik er op dag 28 mee wakker en paar uur later ongesteld, dus ben zo zenuwachtig voor morgenochtend... 
Wel fijn gevoel denk ik dat je cyclus langer duurt toch? Want dan is er meer kans op innesteling...ik hoop dat ie van mij ook langer duurt... ja je lichaam kan je helaas zo voor de gek houden! Ja pffff ik vind het echt geen pretje om naar de toilet te gaan, maar ik snap voor jou helemaal niet, jij bent net wat verder! Hoop houden!!???

@Noeksie Ja exact wat je noemt! Ik heb ook nú weer opnieuw zo'n week gevoel, maar ik heb alleen maar steeds een beetje waterige/witte afscheiding wanneer ik kijk.. 
Ooh ik duim ook zó hard voor jou morgen! ????? 

Jaa klopt! Ik ben wat dat betreft erg blij dat ik al op 9DPO zit, want daar zag het met mijn 'standaard' cyclus niet naar uit.. 
Hoe spannend kan iets zijn hè????

@WonderAn ja ik ook! Dat je ook denkt wat zit er nou weer in m'n ondergoed zegmaar..klinkt heel goor maarja haha heb ook echt waterig en witte afscheiding maar kan ook echt voorteken zijn van menstruatie dus dat hou ik ook wel in m'n achterhoofd. 
Ja snap ik! Als het nog langer duurt zou je echt een nette LF hebben. Maar hopelijk natuurlijk niet ongesteld haha. Ik vind het idd nog heel spannend omdat ik op DPO 7 zit...dus als ik morgen ongesteld wordt is mijn LF helemaal niet lang... Heb niet het idee dat ik het wordt maar het kan ineens 's nachts komen, al heb ik wel altijd al een paar uren daarvoor menstruatie krampen en dat heb ik nu nog niet gelukkig. Het is soms een licht krampend gevoel, maar meer drukkend ook...en heel erg gehorig aan het rommelen. Pfff zenuwslopend echt waar ?
Ah dankjewel! Duimen duimen duimen ??

@Noeksie "klinkt heel goor maarja" hahaha, ik ging hier wel even stuk om, om de manier waarop je het zei ??.
Maar wat je zegt; het zijn helaas ook voortekenen van ongesteldheid, dus dat moeten we zeker in ons achterhoofd houden. Maaaaar ????.
Hahah nee precies, maar het stelt me al wel gerust dat het niet zó kort is, als dat ik in eerste instantie dacht.
Ja dat drukkende gevoel hè! Zo'n herkenbaar gevoel...
Nee, we gaan gewoon uit van een lange LF voor jou! ????

@WonderAn hahaha ??
Ohhh ik krijg steeds meer dat gevoel, en ook laag in m'n buik. Dan sta ik te koken en ineens is het dan zo aanwezig. Heb toch echt het idee dat morgenochtend de "red flag" is. Nouja we gaan het zien... ik kan het niet  meer hendelen haha pff. Dan maar ongesteld, maar hoop zo dat het sws nog een dag of 2 duurt. 
Jij dus nog niet echt het idee dat er een menstruatie aan komt? 

@Noeksie Ooh, wat wordt je daar onrustig van hè. En juist omdat je er zó op let lijken die klachten alleen maar erger. Ik blijf voor je duimen hoor! ? sowieso ook voor een langere LF!
Ja, ik heb dat gevoel sinds einde middag/avond wel. Ja sorry, maar die trekkende vagina komt toch weer terug? Alsof-ie 'uitwijdt' ofzo. Ja jemig, hoor mij dan? Ik kan dit gevoel gewoon niet onder woorden brengen...
Voor nu nog steeds code groen...? 

@WonderAn ja klopt, 100% dat het daardoor erger lijkt! Helemaal als je ff rustig zit en niet zoveel doet pff. Hopelijk is het pijn van de innesteling... maar vrees het toch. Durf morgenochtend niet uit bed te gaan kijken? 
Ah dus jij hebt het ook wel... hahaha oh echt joh! Wat zou dat toch kunnen zijn he??

@Noeksie Jaa precies! Oh meid ik voel helemaal met je mee, ik had gister précies hetzelfde. ? 

Ik zit te denken; misschien lijkt het meer alsof ik 'kramp' heb ín mn vagina in plaats van in mn onderbuik, een beetje zo'n gevoel. Heeel gek in ieder geval. Benieuwd hoe het morgen is...
Hoe is het nú?!

Terug
Bovenaan