In oktober/november stoppen met anticonceptie!

Nou meiden, ik ben nog níet ongesteld en mijn afscheiding ziet er ook niet naar uit dat ik ga worden, maar qua lichamelijke klachten wel. Alhoewel het drukkende gevoel weg is nu...
Ik heb wel sinds vanavond een soort (ja sorry voor deze achterlijke term, maar ik kan het ff niet anders verwoorden?) trekkende vagina?! Joe??

Ik zit nu op 8DPO, en mn cyclus is al 2 dagen langer dan afgelopen 3 maanden. Mn lichaam houdt mij voor de gek?

@WonderAn aaaaah ik wordt zo zenuwachtig voor/van jou!!! Morgenochtend testje doen? Haha!! 
Ik moet zeggen dat ik ook echt soms lage rugpijn heb, rommelende darmen, en veel witte afscheiding. Spannend joh!! 
Trekkende vagina kende ik nog niet, haha 'joe' lig helemaal krom hier ???

@Joycekg joh meid, ik sta er zo in; doe gewoon lekker waar je jezelf bij goed voelt! En ik snap heel goed dat je wil testen, zou ik zelf ook doen!! Dan maar steeds testen kopen hoor. 

@Noeksie hahahah erg hè ?
Jáa, ik twijfel zó erg. Aan de ene kant denk ik; ja ik ben al een paar dagen over 'mn tijd' heen. Aan de andere kant natuurlijk een late eisprong.... ? Ik probeer het tot donderdag te rekken (mocht ik dat redden natuurlijk????). Moet ik wel écht mn mindset omzetten hoor, manmanman
Oh ik ben ook zó benieuwd naar jou, jouw NOD nadert ook??, maar jij wil ook iets later proberen te testen hè?
Moet zelf ook weer hardop lachen nu ?

@MLena Ik probeer 10DPO (mocht het me gegeven zijn??), dat is donderdag.
Ja zeker, en ook leuk om makkelijker vragen te stellen en ff een update te doen

Hahaha heerlijk. Ik lig in bed te lachen om die trekkende vagina ?? en nu moet ik hier uitleggen waarom ik lach ??
Vanavond voor de tweede keer getest maar nog geen smiley. Wel leek het donkerder. Ben benieuwd of alles echt klopt en ik morgen of donderdag wel een smiley heb.. 
ondertussen klussen we vrolijk verder. Wat wel heel grappig is, is dat mijn man er gewoon meer mee bezig lijkt te zijn ???
oehwww zooo spannend allemaal.. ben gewoon zenuwachtig voor jullie!! 

Ooh wat leuk om allemaal jullie reacties te lezen. Ook ik lig hier soms in een deuk?

Ik doe zeker waar ik mij goed bij voel! Ik wilde nadat de test van action op was op andere overgaan maar ik merk zelf dat ik die van de action als zeer prettig ervaar. Nu heb ik helaas een voorraadje van een andere soort liggen?? laat ik dan uiteindelijk toch maar op die over gaan. 

Ik word gewoon zenuwachtig van het feit dat het voor jullie bijna tijd is om te testen. Ben zo benieuwd wat het gaat opleveren. Ik hoop op positieve testen 

Terug
Bovenaan