In oktober/november stoppen met anticonceptie!

@WonderAn Ah bedankt! Soms verlies ik de hoop erin ofzo, maar goed ik ben er denk ik ook te veel mee bezig. Als ik vrij ben maak ik mezelf soms helemaal gek? Gelukkig heb ik de laatste tijd erg veel moeten werken ivm zieken, corona etc. Maar ben ook wel weer blij als ik dan toch even een paar daagjes vrij ben.

Ooh ik vind het zo spannend voor jullie zeg! Geweldig die verhalen over hoe het voelt bij jullie. Ik moet er soms echt om lachen, heerlijk!

Als je cyclus nu langer is dan die andere keren, wanneer ga je testen dan? :) 
Het gevoel elk moment ongesteld te kunnen worden en waterige afscheiding doen mij heel erg denken aan toen ik net zwanger was.
Zooo spannend!! 

Nou, nog niet ongesteld... vorige maand had ik nu echt wel wat meer menstruatiekrampen en na een paar uur met afvegen al bloed. Dus ben heel benieuwd. Wel last van m'n buik, aan beide kanten een drukkend gevoel in m'n zij, dus zou het niet raar vinden als ik vandaag of morgen ongesteld wordt. Maaar heb ook het idee dat ik meer last heb van m'n darmen en maag, ook niet fijn haha. Ik ga hele dag werken, hopelijk blijft het weg en denk ik er niet de hele tijd aan ???

@Joycekg Dat kan ik heeel goed begrijpen hoor! Ik voel met je mee. ☺️ 
Ik heb ook hele drukke werkdagen, maar zodra je vrij bent in je hoofd om ergens anders aan te denken maak je toch ruimte voor dit?
Laat het lekker een klein beetje rusten (ja klinkt makkelijk gezegd dan gedaan?) jij krijgt écht wel die positieve ovulatietest! Ik duim voor een heel mooi 2021, voor ons allemaal! ❤️

@MLena Jij maakt het echt nóg spannender haha! ? Ja precies, wanneer test je dan.. Sommige zeggen; je moet niet voor je NOD testen, maar mijn NOD is al geweest haha. Dus vanaf DPO 10, 11, 12? ?
@Noeksie Oooh wat een spannende dag! Ik duim heel erg voor jou. ??? Heel veel succes met werken vandaag, hopelijk leidt het een beetje af van alles❤️❤️

Meiden, ik heb vanmorgen getest, op DPO 10. Ik wilde het het liefst rekken tot DPO 12 maar ik kon het ff niet meer aan?. 
Test lijkt negatief maar ook weer niet (heb het met een early test gedaan) Het lijkt alsof ik heeeeel licht een streepje zie, maar ik heb bijna het idee dat ik het zie omdat ik het graag wil. ? Kun je een test bewaren tot vanavond? (kan ik mijn vriend laten meekijken) Of is hij dan niet meer betrouwbaar? Kan het op beeld bijna niet vastleggen...
Nog steeds niet ongesteld en 'officieel' 5 dagen over tijd nu. Ik weet in ieder geval dat mn LF al 10 dagen is, en dat geeft mij voor nu in ieder geval gelukkig wel wat rust☺️
Ik blijf nog steeds in gedachten houden dat ik nog steeds ongesteld kan worden hoor, voel nu geen drukkend 'ongesteldheidsgevoel' maarja het blijft spannend

Ohoh.. ik denk dat ik mijn ovulatie heb gevonden?
De test is niet zo donker als die hoort te zijn maar ik heb vandaag weer getest en hij was nu een stuk lichter. Ik voelde gister avond wel wat lichte verkrampingen maar dacht er verder niks bij..
Wat denken jullie? Zou die van gisteren voldoende zijn? We hebben het vanochtend gezellig gemaakt maar ik ben bang dat we net te laat zijn...
https://www.mupload.nl/img/pet2wp.jpg

Terug
Bovenaan