In oktober/november stoppen met anticonceptie!

Hahaha ik vind het zo jammer dat ik al vroeg 'moet' slapen meiden. Was gisterochtend half 6 m'n bed uit dus vandaar dat ik niks meer plaats zo laat ? 
@WonderAn Ik lag ook echt hardop te lachen, puur door de manier waarop je het neerzette, omdat je dat niet kende hahaha. Ik ook niet maar ik snap denk ik wel soort van wat  je bedoelt. Nee snap ik hoor! Heel stom dat ik over testen begon..blijkt wel weer dat ik dus het ook echt bijna niet meer kan volhouden. 
Ja klopt...ik wil eigenlijk tot zaterdagochrend wachten, maar heb zo'n voorgevoel dat áls ik ongesteld wordt, dat ik dat dan al wel ben..had gister zo'n menstruatieachtig gevoel, en toen trok het wel weer wat weg. Was ik ónwijs misselijk ineens toen ik wilde slapen, bah. Maar heb ik al weleens eerder gehad door ontpillen dus wil niet veel zeggen. Pffff ik ben zo zenuwachtig! Nog niet ongesteld hier... en jij? 

@Joycekg  ja snap ik, ik vind action ook heel fijn. Maar ik dacht dat CB nóg fijner zou zijn maar heb helemaal geen smiley gehad ?
Dus heb toen ook met action nog erbij gedaan en daarvan de 2 donkerste strepen gepakt en daarvanuit gegaan. Als ik ongesteld ga worden, dan ga ik hele gevoelige testen halen, zodat ik wel m'n piek vind. 

@JufSuus hahaha ja dan moet je het wel gaan uitleggen ? 
Precies! Heb ik ook gedaan, om de dag zelfs want ik dacht als de ei komt, hebben we het ook vóór de eisprong gezellig gemaakt. 
Wel echt super raar dat bij iedereen die CB testen werken en bij mij niet...? nouja is niet anders. 

@noeksie
Ja dan snap ik wel dat je op tijd in bed ligt. Dat heb ik ook altijd. Maar zoals je aan de tijd wel zag had ik weer eens een late dienst hahah. Die heb ik vaak meer dan een dagdienst, maar goed ook want ik ben geen ochtendmens?

Nou het lijkt wel of mijn ovu testen nu een beetje blijven hangen.. het is ook nog maar dag 10 vandaag maar toch. Erg lastig zo met testen omdat je gewoon niet exact je cyclus weet.
https://www.mupload.nl/img/736cvuo.jpg

@JufSuus hahahah oh nu weet je partner ook van mn vagina ???. 

Aah wel handig, zo'n man die er ook helemaal mee bezig is. Ook wel fijn voor de gezelligheid in bed haha!?
Heeel benieuwd of je vandaag een smiley hebt! Laaat het weten!?

@Noeksie Aaah ik herken het wel hoor! Ik sta ook iedere dag om 06.00u op, maaar ik ben de laatste avonden een beetje onrustig.. hóe zou dat nou komen?.
Oh joh, dat geeft niet hoor, snap heeel goed dat dat het eerste is wat in je naar boven komt? Ik zou ook heeel graag testen, maarja ?
Ja bizar toch! Ik heb dus een beetje het zelfde, want mijn klachten zijn telkens nét wat anders en dat 'weeke' gevoel in mn onderbuik speelt soms op maar duurt niet lang. Normaal komt dan mn ongesteldheid. En nee, nog steeds niet ongesteld (al een drie dagen langere cyclus). 
Maar ik blijf mezelf toch een beetje voorhouden, dat door stress van de afgelopen weken, mijn lichaam ook kon denken; joe, meid even een lange cyclus voor jou cadeau ??
Ben wel stikzenuwachtig bij ieder toiletbezoek, bah. Moet er ook veel vaker door plassen? Mijn lichaam pest mij.

[quote quote=10379249]Nou het lijkt wel of mijn ovu testen nu een beetje blijven hangen.. het is ook nog maar dag 10 vandaag maar toch. Erg lastig zo met testen omdat je gewoon niet exact je cyclus weet. https://www.mupload.nl/img/736cvuo.jpg[/quote]
Jaaa lastig hè! Ik zou gewoon deze ronde een tijdje ovu testen blijven gebruiken, zo krijg je het in ieder geval wellicht een beetje inzichtelijk ?

Terug
Bovenaan