In oktober/november stoppen met anticonceptie!

@WonderAn ahh ja snap ik.... wow gewoon je eerste echte ronde hé! Ik denk wel dat je echt zwanger bent hoor. Want het is pas 10DPO en je hebt al een heel wazig streepje. 
Nou best wel kut eigenlijk, nog niet ongesteld...maar heb zoveel krampjes enzo pfff 

Wauw! Ik zie echt wel een streepje hoor! 
zo spannend!! 

hier helaas nog geen smiley! We klussen vrolijk verder.. en morgen testen we gewoon opnieuw! 

@Noeksie Het voelt zó raar als je dat schrijft haha, echt mega onwerkelijk.? Ja hóé dan, zou toch echt heel erg bijzonder zijn!? Ja ik schrijf 'zou toch' omdat ik gewoon helemaal ontdaan ben er van haha
Ik durf vanaf zaterdag (ik ga echt bewust 1 dag overslaan) bij een nóg positievere test écht heel blij te zijn! Het blijft zó spannend. ☺️
Hé verdorie ☹️. Zo k.. Maaar: Je hebt 3 december als NOD datum in ieder geval overleefd! We duimen duimen duimen???

WonderAn!!!! Vanaf NOD kan je testen!!! Jij bent gewoon zwanger hoor! Er wordt geadviseerd niet te testen voor nod, omdat het tijdens de innestelling nog mis kan gaan.  Dan word je zegmaar "gewoon" ongesteld. Rond nod is de innestelling klaar! Het is écht een streepje en die komt alleen als er hcg in je lijf zit. Maar indd, test over 2 dagen nog een x dan weet je het zeker! Ik ga je alvast feliciteren! GEFELICITEERD! super fijn en heel onwerkelijk (i know!! Ik was toen ook de eerste maand gelijk zwanger haha). Wat leuk zo snel een zwangere in dit topic! 

Noeksie
Je nod is 14 dagen na je ei. Ik zou dat aahouden vanaf de 23e, 24e of 25e. Want toen waren de ovu testen het donkerst toch? 2 dagen na donkerste test ong komt je ei. En dat klopt ook wel met de "klachten" die je toen had. Wat je nu voelt kan evt van een instelling zijn! Zou wel bizar zijn zeg als jij ook gelijk zwanger bent! Ik hoop het! Laat dit een lekker vruchtbaar groepje zijn :) :).
Ik denk dus eigenlijk niet dat morgen je nod is. Ookal was je vorige cyclus 28 dagen. Na 1 cyclus kan je eigenlijk nog niet aan de hand van de duur daarvan je nod bepalen.
Sinds ik weer ongesteld ben zijn dit de lengtes van mij cyclussen: 40, 32, 42, 34, 27, 29 ik doe geen ovulatietesten, dus voor mij is het een grote gok wanneer ik kan testen. Ik wacht gewoon zo lang mogelijk! 

Nog steeds niet ongesteld  ??
Ja ik dacht afgelopen dagen echt dat ik ongesteld zou gaan worden, had echt last van kramp. Maar dat zou hopelijk van een innesteling zijn geweest idd.. nee daarom! Morgen is ook pas DPO 10, maarja het schijnt dus dat je ook dan al positief kan testen. Of niet @WonderAn? Haha ?? 
De kramp is nu wel weer wat minder geworden, dus niet echt het gevoel meer of ik echt ongesteld ga worden..ff afkloppen haha. 

Ik vermoed dat ik gisteren mijn ovulatie heb gehad. Ik had op 2-12 een positieve test. Hij was alleen niet zo donker als die zou moeten zijn.. maar gisteren nam die al heel erg af en vandaag was die zo goed als wit. Dus ik neem plaats op het wachtbankje en wacht geduldig af. Wel lastig omdat ik nog niet precies weet wat voor cyclus ik heb. Dus ik kan ook niet echt bepalen wanneer mijn NOD is. Zou ik kunnen uitgaan van 14 dagen na mijn ovulatie ??
https://www.mupload.nl/img/v0zrye3prg.jpg

Terug
Bovenaan