In oktober/november stoppen met anticonceptie!

Okee ik kom er op terug hahah. Ik denk dat ik vandaag mijn ovulatie heb. Krijg ineens sinds een half uur krampen in mijn buik en pijn in mijn onderrug.  ??

@Joycekg hmm ja dan kan je daar wel vanuit gaan idd! Ik had dit ook. Volgende ronde eventueel ga ik hele gevoelige testen gebruiken kijken of de piek dan beter te zien is. Wel fijn! Ja maar sommigen hebben ook een kortere LF dus dat moet je zien te ontdekken... voor nu zou ik dan wel als ik jou was dag 14 doen. Spannend nu ook voor jou!! ???

@MLena Hahaha ik word helemaal vrolijk van je enthousiasme! Dank je wel!! ?
Jeetje ja, ik heb voor morgen een digitale CB test gekocht. Wellicht dat ik het geloof als ik het woord zie staan haha?!! 

Ik ben echt nog helemaal ontdaan ?

@Noeksie Whaaa jippie! ?? Hahaha, jaa dat schijnt zéker te kunnen, vooral wanneer je NOD toch echt wel is geweest. ?
 Ik vind het ook zó spannend voor jou. 
Ga je een 'gokje' wagen meid? Of wacht je nog eventjes ??

@Joycekg Oh spannend! Ja lastig te zeggen of je van 14 dagen uit moet gaan.. was bij mij weer niet het geval. We zitten qua lichaam natuurlijk állemaal anders in elkaar hahah?
Maar misschien wel goed om van het gemiddelde uit te gaan????
Ook wat @Noeksie zegt ?

@WonderAn haha ja, alleen is mijn NOD dus officieel niet geweest maar morgen wel want ik heb vlgmij een LF van 10/11 ofzo. Vorige maand dacht ik zelfs 9. Als ik morgen niet ongesteld ben ga ik testen..heb 'm al klaar liggen. Ja sorry hoor maar kan me niet meer inhouden ? 
De digitale CB test heb ik ookal in huis, vpor het geval ik indd een keer positief test haha. 
Spannend!!! 

@WonderAn heb je het trouwens toen gelijk aan je vriend verteld of 's avonds pas? Hij zou ook wel blij zijn geweest!! 

@Noeksie "Heb 'm al klaar liggen" ??
Jaa je hebt je NOD naar 5 december verplaatst toch? 
Begrijp heel goed dat je je niet kan inhouden, want ik had precies hetzelfde dat ik op DPO10 dacht; joe, het is wel goed?.

Haha, ja ik heb mn vriend meteen gisterochtend gebeld (hij was nét op zn werk?) maar wel met de mededeling: "Ik weet het niet zeker, ik denk dat ik het gewoon wíl zien, jíj moet vanavond oordelen" ?
Ik blijf ????

Terug
Bovenaan